Keneltä tauti tuli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Masentunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ....//...:
Jos joku nyt ei heti tajunnut, aika selkeästi joku urpo heittää tarinaa, ap:n nimimerkillä masentunut. Ihan vain sen takia, ettei joku ala oikeasti ihmettelemään tätä viimeisintä outoa käännettä, ap:n elämässä.

Älä? Ihanko totta ? :/

Juu, tulin katsomaan mitä t'nne on kirjoiteltu ja tämä sama (?) huumoriveikkohan täällä on jatkanut Jambo-kuttujaan. En jaksa edes välittää enää. Eipä ole mies edes imloittanut tuloksestaan, joten whtaever, jatkan elämääni kivirekeä vetäen. Tulee vaan mieleen ihan yksi irinan biisi..."Anna mulle ne vastaukset..." :(

Voithan sä vielä kysyä häneltä tuloksistaan, luulisin että hän kertoisi kyllä.

Jaksamista sulle. Jätetyksi tuleminen ei ole mukavaa. Hän ei vaan ollut sulle se oikea.

Vastaisuuden vinkiksi: ei ehkä kannata heti muutaman viikon seurustelun jälkeen lyödä kaikkia kortteja pöytään. Jos on todella kiinnostunut, kannattaa mieluumminkin vetää matalaa profiilia ja olla ihan coolisti vaan. Jos toisen kiinnostus on hitaammin syttyvää sorttia, hän saattaa vaan säikähtää jos sinä olet jo tyyliin perhettä perustamassa. Miesten kanssa pitää osata pelata, valitettavasti.

"inkku": Sehän siinä onkin; en laittanut sen enempää korttejä pöytään kuin mieskään. Hän oli se, joka soitteli, otti yhteyttä ja halusi tavata. Aina. Kun hän puhui tunteistaan ,vain myötäilin hissukseen. Kun hän kysyi, antaako hän minulle kaikkea mitä henkisesti kaipaan, vastasin vain, että kyllä totisesti. En hehkuttanut, en ylistänyt, en mitään. Viimeisenä iltana ja päivää sitä ennen tilitysmailissani sitten avauduin oikein kunnolla tunteistani häneen, ja bling -tulin dumpatuksi.

En halua soittaa hänelle ja kysyä tulosta tautitestistä, koska jos hän on aikuinen, hän tehköön sen itse. Uskon, että hän haluaa antaa minun nyt olla rauhassa ja pelkään, että jos kuulen hänestä, murrun taas. En osaa vihata häntä, en osaa haukkua, en osaa ajatella, että hah, löydän seuraavaksi paremman tms. Hän oli herrasmies loppuun saakka ja hoiti kaiken mahdollisimman varovaisesti ja minua turhaa loukkaamatta.
Joku saa hänestä pirun hyvän miehen ja kylläpä muuten tuntuu pahalta, että se en ole minä...

Btw, jäi sanomatta, että miehen mielestä hänen olisi jo 4 viikossa pitänyt rakastua jos olisi aihetta rakastumiseen ts. jos se tunne olisi tullakseen. Eli luulen, että hänen aikajänteensä on itseasiassa lyhempi kuin omani. Itse jäin hämmästelemään juuri sitä, että voiko muka muutamassa viikossa rakastuakaan...

Mina rakastu sinu heti eka kerta ku me tavata! Sina nuolla pylly niin ihana etta mina saada sata orgasmos. Mina ihmetella kun sina ei ena soita vaikka kaksi kerta oli niin hauska. Minu kaikka valjetkin muista sinua, Sambo 12v. muista erityise paljo kuinka taitava sina olla. Meilla ei kella tauti me kayda testi 1996! Sina voi otta yhteytta taysi luottamus, jos sina ei soita me laitta sinu alastokuvat ja seksiviteo internet!

Rakkaas Jambo (ja veljet Sambo, Timbu, Humbu, Ponga, Ramba, Rimbu, Tambi & Ahmeed)

Alkuperäinen kirjoittaja Masentunut:
Btw, jäi sanomatta, että miehen mielestä hänen olisi jo 4 viikossa pitänyt rakastua jos olisi aihetta rakastumiseen ts. jos se tunne olisi tullakseen. Eli luulen, että hänen aikajänteensä on itseasiassa lyhempi kuin omani. Itse jäin hämmästelemään juuri sitä, että voiko muka muutamassa viikossa rakastuakaan...

Kumma mies.. taisi sun avautumisesta mennä vain pupu pöksyyn.. Ite en ainakaan helposti rakastu ja kun tuli puhetta yhteenmuutosta (olemme seurustelleet 2 vuotta) iski pakokauhu ja aloin miettiä onko hän "se oikea" jne. Jotkut rakastuvat nopeasti, joillakin se kestää kauemmin kuten minulla. En alunperinkään ihastunut tulisesti vaan sillai hissuksiin.. Kuitenkin välillä tulee hetkiä ja tunteita että tiedän rakastavani. Kuukaudessa ei kuitenkaan vielä toista niin hyvin tunne että voisi sanoa mitään tai ainakaan tietää kestääkö se. Harmittaa sun puolesta, sydänsurut on hirveitä! Ehkei mies kuitenkaan olisi ollut sulle oikea, et vielä ehtinyt tutustua häneen etkä hänen huonoon puoliinsa.