M
masentunut
Vieras
erehdyin lukemaan erään ketjun, jossa listattiin inhokkinimiä ja oman lapseni nimi oli siellä monesti
valitsimme nimen harkitsevasti ja olin siihen tyytyväinen mutta tulipa tosi kauhea olo kun tajusin, että aikuiset ajattelee ja puhuu niin rumasti toisen nimestä
. ja tuntuu että ei olisi pitänyt antaa lapselle sitä nimeä, jos se niin kamala on kaikkien mielestä 