Kenelle veikattu ultrassa tyttöä?

  • Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti
Minulla ekassa 4d ultrassa 21 viikolla (kakkosta odottaessa) veikattiin (Tapio Kurki) tyttöä. Meni hetki, kun hän imaisi sanansa takaisin ja sanoi, että eikun oootappa.... Ja POIKA. Poikahan siellä olikin. Oli eka onnistunu jonnekin nakkinsa jemmaamaan. Mut ois voinu mennä tytöstäkin, jos ei ois uudelleen katsonut tilannetta.
 
vieras
Meille sanottiin jossain 19viikon ultrassa että 98% tyttö,niin kuin olikin.
Sukulaiselle sanottiin kanssa että tyttö tulee,olikin poika.En tiedä millä viikolla ultra tehtiin.
 
Olisko viikkoja ollut jotain 36 kun kävin ihan tavan ultrassa, koko ajan mietin että kysynkö, kyssynkö kumpiko??? En sit kuitenkaan saanut kysyttyä, vaan ei mun tarvinnutkaan ku lääkäri sit sanoi äänettömästi tyttö, ja satuin sen sit just huomaamaan :) :) Ja tyttöhän se oli :heart:
 
Meillä sanottiin jo niskapoimu ultrassa etteä enempi tytöltä näyttäis.Rakenneultrassa vahvistui ja sitten oli myöhempiä vielä joissa samaa sanottiin.

Samoin pojasta sanottiin jo niskapoimu ultrassa.
Ja ihan paikkansa pitäneet.
 
Viblsp
Toisesta veikattiin tyttöä. En enää muista missä vaiheessa, mutta kaksi kertaa sain kuulla sen. Ja piti paikkansa.

Kaksosia kun odotin, oli n. 10 ultraa ja muutamassa viimeisessä sain kuulla että toinen on tyttö. Se oli kuulemma erittäin varma. Ja toisestakin veikattiin tyttöä kerran ja sen jälkeen ei enää arvailtu. No, tuo varma tyttö oli tyttö ja se epävarma tyttö oli poika. :D
 
satu
Mulla veikattiin toista kaksosista selvästi tytöks, toisesta ei saanu selvää. Ja poikia oli ennestään jo 2 niin voitte kuvitella kuinka onnellinen olin. Kaksoset synty sit sectiolla ja mikä pettymys olikaan herätä ja kuulla et kympin pojat synty!!! Siis oikeesti, itkin sitä et ei saatu tyttöä perheeseen. Se pettymys ei kyllä kestänyt kun puol päivää mutta kuitenkin. No sit ku odotin tyttöä ni veikkas et tyttö näyttäs olevan enempi mut enhän mä ihan jaksanu uskoa siihen ja kappas, tyttö synty =)
 
Eka rakenneultrassa rv 20 paikkeilla, lääkäri oli tooosi varma siitä, että tyttö on. Toinen osastolla-olo-seuranta-ultrassa rv 32, oli eri lääkäri ja sano kans että tyttö näkyy olevan. Itse en oikein ollu varma tuosta koko raskaus aikana. Mutta tyttö siis synty
 
toisatamiseen äidiksi
Tyttöksi sanottiin rakenne ultrassa ja sit muissa ultrissa varmisteltiin. Kaikki olivat koko ajan sitä mieltä että tyttö tulee. Viimeisessä ultrassa täti sanoi että saapi tulla valittamaan jos ei ole tyttö mutta palautus oikeutta ei ole, kun ovat kerran kaikki sanonneet tytöksi. Ja tyttö tuli
 

Yhteistyössä