Kenelläkään muulla samaa ongelmaa? En voi käydä treffeillä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"onneton"

Vieras
Vaikka lähden treffeille ilman sen suurempia odotuksia, vaikka niillä on useimmiten kivaa ja vaikka niillä vierähtää useampi tunti, niin silti toisia treffejä ei tule. Miehet ilmoittavat aina parin päivän päästä, että kiitos mut ei kiitos. Ja siitä seuraa mulle joka kerran kauhea henkinen kolaus, fiilis että oon kauhean vastenmielinen ja ruma ja että kukaan ei voi muhun ikinä ihastua. Se fiilis on niin kamala, että taas mä tässä mietin mitä helvetin järkeä tässä on. Miten te muut pystytte deittaamaan useita miehiä ilman että se tuntuu missään? Ja sori pötkökirjoitus, oon puhelimella netissä...

Mun mielestä nettitreffit on muutenkin kaikkein huonoin tapa tutustua. Äijät tuntuu jäävän helposti siihen touhuun koukkuun, koska valintaa riittää ja deittailu on helppoa. Vaikka tapaisikin kympin daamin, niin mitä jos toisen ilmoituksen takana onkin jotain vielä parempaa...

Ite kävin nettitreffeillä useamman kerran puoli vuotta sitten ja just pari viikkoa sitten, kun selasin pitkästä aikaa Match-deittipalstaa tarkistaakseni, olisiko tarjonta muuttunut, niin samat naamat siellä päivystää edelleen.

Toki monet ovat löytäneet netistä miehen, mutta vielä useampi on pettynyt karvaasti, kun äijä on jatkanutkin etsintöjä selän takana...

Itse olen huomannut saman e-kontaktissa. Mä en ollut vuoteen käyttänyt tunnustani ja pitkästä aikaa kävin zekkailees tilanteen. Todellakin, samat naamat päivystivät siellä, mitkä yli vuosi sitten.
Ihmettelen vaan, missä vika? Pari sellastakin miestä joiden kanssa itse tapasin. Ihan kivan näköisiä, hyvässä työssä, treffeillä ihan normi käytös jne. Jotenkin outoa, ettei naisia löydy?! Treffitarjokkaita silti varmaan riittää.
Ehkä osa on vaan koukussa siihen deittailuun? On kiva, kun on treffit joka viikonlopulle. Tai toisilla vaan on jotakin aivan utopistisia toiveita kumppanilleen?

[QUOTE="Vieras";29038150]Itse olen huomannut saman e-kontaktissa. Mä en ollut vuoteen käyttänyt tunnustani ja pitkästä aikaa kävin zekkailees tilanteen. Todellakin, samat naamat päivystivät siellä, mitkä yli vuosi sitten.
Ihmettelen vaan, missä vika? Pari sellastakin miestä joiden kanssa itse tapasin. Ihan kivan näköisiä, hyvässä työssä, treffeillä ihan normi käytös jne. Jotenkin outoa, ettei naisia löydy?! Treffitarjokkaita silti varmaan riittää.
Ehkä osa on vaan koukussa siihen deittailuun? On kiva, kun on treffit joka viikonlopulle. Tai toisilla vaan on jotakin aivan utopistisia toiveita kumppanilleen?[/QUOTE]

Olen huomannut saman ilmiön. Ja vaatimukset tosiaan kasvavat koko ajan, ne etsivät jo jotain yli- ihmistä, ne jotkut "sarjadeittaajat"...

Yhteistyössä