Kenelläkään kokemusta plyyshi-matosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

matoton

Vieras
Onko helppo vai vaikea imuroida ja pitää puhtaana, kerääkö pölyä itseensä, liukuuko jalkojen alta/alla, sopiiko allergiaperheeseen? Millanen on plyyshi matto?

Olohuoneeseen pitäis osataa uusi matto ja yksi matto olis tosi kivannäköinen mutta mä en tidä millanen on plyyshi matto... Mulla ollu vaan puuvilla ja bukleemattoja.

Joten voisitteko kertoa millanen on plyyshi matto :)

Tarkoitat semmosta "karvasta" mattoa? En suosittele, jää jokaikinen murunen, karva ja roska niiden "karvojen" väliin.. Ja imuroidessa murut ja karvat vaan hyppii välistä toiseen :D Kivannäköinen ja tuntuinen, mutta ei kovin käytännöllinen... Välttämättä. Ellei mattoa sijoita johonkin sellaiseen paikkaan, jossa kukaan ei koskaan käy.

Ok, eli ei sitten plyyshimattoa tähän talouteen :)
Kattelin karvamattoja ja ei karvamattoja, eli ei ole karvoja vaan tasanen. Mut jäähähän plyyshisohvaankin kaikki pöly ja karvat, niin miksei mattoon. En vaan tota muistanu kunnes mua äsken puhelimessa muistutettiin :D

Eli ei siis sitä mattoa vaikka todella kaunis olikin. Pitää sit kattella puuvillamattoja, kaunista tai vähemmän kaunista :) Kiitos vastauksista :)

Yhteistyössä