Kenelläkään Opel Omegaa?

Nirppurotta harmaana
Mulla on Omega, 2,2l vm 2000 ja olen tyytyväinen. Ei vie bensaa enempää kuin aiempi 2.0 Vectra. Hyvä ajaa ja on kaikenlisäksi ihan hyvännäköinen auto :)
 
Ei enää koskaan ooppelia
...ja onneksi ei ole enää! Farmari Opel omega, oisko ollu vm. 1997 tai jotain. Saatanan kylmä talvella (ja ovet jääty aina, peräkontista piti kulkea sisään) ja helevetin kuuma kesällä. Onneks saatiin myytyä, muuten olisin ajanu sen suohon.
 
Meillä oli omppeli vm oisko ollut 95 ja mä tykkäsin ihan pirusti. Hyvä auto ajaa ja lämmin. Ainoa huono puoli oli että meillä jääty kovilla pakkasilla takarontti, joutui lämmittään lukon että sai sen auki.
 
vieras
oisko toi -94, kuitenkin jo B-Omega. Automaatti, 2.0. Tykkään ajaa, vaikka kuluttakin noin 11 litraa satasella seka-ajossa. Parasta on kuitenkin tilat, iso ja väljä auto, johon mahtuu kolme istuinta rinnakkain takapenkille.
Ainoa vika on ruostuminen, joita pitää hitsailla pari kertaa vuodessa.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Ei enää koskaan ooppelia:
...ja onneksi ei ole enää! Farmari Opel omega, oisko ollu vm. 1997 tai jotain. Saatanan kylmä talvella (ja ovet jääty aina, peräkontista piti kulkea sisään) ja helevetin kuuma kesällä. Onneks saatiin myytyä, muuten olisin ajanu sen suohon.
kyllä vähän hymyilyttäis kun näkisin jonku kulkevan autoonsa peräkontin kautta..
 

Yhteistyössä