Kenelläkään ei varmasti ollut yhtä kurja jouluaika kuin minulla.

• Viestiketjun aloittaja ei ollut
  • Ensimmäinen viesti
ei ollut
Mentiin appivanhempien mökille ja yllättäen alkoi menkat eikä mies ollut ostanut yhtään siteitä. Kökötin huoneessani melkein koko ajan ja mies vaan nauroi. Kaikki muut saivat lahjoja ja söivät mahan täyteen paitsi minä.

No jaa, ehkä jollakin on ollut kurjempaakin! Ei kai tästä nyt viitsi kilpailua tehdä, mutta isäni kuoli juuri ennen joulua, ei ihan ollut fiilikset parhaimmillaan täälläkään päin!
Miksi et sitten vaikka wc-paperia töllännyt housuihin, tai ostanut itse niitä siteitä? Vai olitko pyytänyt miestäsi ostamaan ja sitten ei ostanutkaan. Siinä tapauksessa aikamoisen nuijamaista!

"muumimamma"
mulla on aina laukussa mukana tamponeja ja pikkuhousun suojia. Ja huolendin niistä ITSE. Mies varmasti ostaisi, mutta olen sitä mieltä, että minun menkat - minun ongelma - hoidan siis itse.

Ikävää että joulusi meni pilalle.

Muistathan seuraavana jouluna, tai juhannuksen. Tai no ihan milloin vain lähdette seuraavan kerran reissuun. Pakata varuilta paketin siteitä mukaan. Itselläni, vaikkakin onkin selvä kierto, on reissussa aina mukana edes muutama tampooni.

Itse huolehdin myös näiden ostosta ja mukaan pakkaamisesta. Niin ei tule pettymyksiä.

nallukkainen
Voi jumalauta mitä inisemistä ! Nyt ota järki käteen ja lopeta tuo valitus..... Alkopa vituttaa kun luulin, että jollain on ihan oikeasti ollut paskaa mutta että tämmöstä teini-ikäsen angstaamiselta kuulostavaa valitusta saa lukee, niin voi hyvää päivää!

Keittiönoita
Sä sentään tiesit, mikä sulla vuotaa :D Siinä vaiheessa, kun Peijaksen lääkäreille selvisi, mikä mulla vuotaa ja ettei se auta, vaikka miten tiputtaisi lisää verta, mentiinkin lujaa Meilahteen. Ja mitä tulee sairaalan jouluruokiin, niin yhtä hyvin olisin voinut olla ilmankin :)

Yhteistyössä