Heh, olet siis vain melkein tradenomi, eli et edes lähellä ylempää korkeakoulututkintoa. Siihen vaaditaan vielä 120 opintoviikkoa tradetutkinnon päälle, että olet YLEMMÄN KORKEAKOULUTUTKINNON suorittanut.Alkuperäinen kirjoittaja Cher69:Ei ihan vielä, Amk vielä vähän vaiheessa.
luonnontieteet kyseessäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkä alan?Alkuperäinen kirjoittaja jos vaikka riitäisi:
Ollaanohan kollegoja?Alkuperäinen kirjoittaja jos vaikka riittäisi:luonnontieteet kyseessäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkä alan?Alkuperäinen kirjoittaja jos vaikka riitäisi:
ei varmaan olla kun ei täällä muita suomalaisia ole töissä kun minä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ollaanohan kollegoja?Alkuperäinen kirjoittaja jos vaikka riittäisi:luonnontieteet kyseessäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkä alan?Alkuperäinen kirjoittaja jos vaikka riitäisi:
Ei ole ei =). Ja sitä paitsi joissakin firmoissa vieroksutaan tutkintoa, koska ajatellaan, että on liian akateeminen :/ . No, onneks sentään on töitä riittänyt ihan kivasti näinkin typerällä ratkaisulla .Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Mansesta ja tietotekniikkaa&taloutta, sellainen suosikkisetti. Höh, eikös tohtorit ookkaan rahasampoja meihin perusjätkiin verrattuna =)Alkuperäinen kirjoittaja Tiki:TKK:lta oon valmistunut. "Pelkkä" DI ois varmasti ollut fiksumpi ratkaisu työmarkkinoita ajatellen . Mistäs päin sä oot?Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Miltä alueelta?Alkuperäinen kirjoittaja Tiki:Tekniikan tohtori ois täällä :wave:
Pelkkä DI täällä...
Luit huonosti ketjun. Se alempi tutkinto mulla on jo plakkarissa.Alkuperäinen kirjoittaja ok:Heh, olet siis vain melkein tradenomi, eli et edes lähellä ylempää korkeakoulututkintoa. Siihen vaaditaan vielä 120 opintoviikkoa tradetutkinnon päälle, että olet YLEMMÄN KORKEAKOULUTUTKINNON suorittanut.Alkuperäinen kirjoittaja Cher69:Ei ihan vielä, Amk vielä vähän vaiheessa.