Kenellä on "lapsivapaa" juhannus?

Mulla on. Äitini itte sanoi, että he ottavat likan juhannukseksi. Itseasiassa hakevat likan jo torstaina ja tuovat takaisin sunnuntaina. Itte olen töissä pe ja la illat joten eipä mitään juhannusryyppäjäisiä ole tiedossa mulla.
 
:wave: ONNEKSI :D Yhden yön ovat lapset poissa ja odottavat mummon ja ukin luo menoa kuin kuuta nousevaa. Luvassa heille on omien saunavastojen tekoa, makkaranpaistoa, herkuttelua ja muuta mukavaa. Mutta ei meillä siltikään ryyppäjäisiä vietetä.
 
Mun vanhemmat ilmoittivat haluavansa viettää juhannuksen meidän lasten kanssa. Yleensä ollaan oltu yhdessä koko kööri, mut meillä kaverin häät silloin, ja vanhemmat haluavat ottaa meidän lapset mökillensä kuitenkin.
 
äiti
koko perheen kera menemme juhannuksen viettoon mökille ensin sitten mummulaan. eli ei ilman lapsia.tietysti jos joku kysyisi että voisiko ottaa lapset juhannukseksi,että me saamma olla kahestaan niin kyl se kävis. mutta ihan mielellään vietämme perheen kesken.
 
Jo vain :wave: Ekan kerran 3,5vuoteen neiti menee 3yöksi ja neljäksi päiväksi ( to aamusta - su iltaan ) mamman ja papan kanssa mökille. Kyllä mä nautin :D On se vaan ansaittua meillekkin :whistle: Ja neitiä ei varmasti harmita päästä kauan odotetulle mökille!!
 

Yhteistyössä