Kenellä on känny yötä päivää päällä ja aina mukana?

:wave: Paitsi yöllä on äänettömällä, varsinkin viikonloppuisin tulee kännipuheluita jotka ei oo tarkotettu mulle. :kieh:
joskus jos puhelin unohtuu kotiin, oon ku orpo piru ja kauheen levoton. :ashamed:
 
-Jonttu-
Mä oon sen verran vainoharhainen, että pidän kännyä aina mukana.

En haluaisi, että kävisi kuten sille naiselle, jonka mies hukkui ja nainen joutui soutamaan ensin rantaan ennenkö sai soitettu apua.
 
Yötä päivää päällä (paitsi jos akku huomaamatta tyhjenee), enimmän ajan lepää keittiön pöydällä. Otan mukaan jos lähden kylille, pihalle en, lenkilleki nykyään lähen mieluiten ilman puhelinta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Mulla mutta ketuttaa kun joskus joku soittaa yöllä vaikka ei ole tärkeää asiaa.
Mitä nää yösoittelijat haluu?

Mulle on soiteltu yöllä viimeksi joskus 10- 15 vuotta sitten.
Silloin miehet siellä mourus :D

Nykyään jos joku soittas yöllä niin sillä ois varmaan tosi hätä :/
 
Mulla ainakin on aina mukana ja päällä. Äänetkin on aina päällä joitakin hassuja viikonloppuja lukuun ottamatta. Ei se nyt ihan kyljessä oo kiinni kokoajan mut lähellä kuitenkin. Toimii myös herätyskellona. :)
 
juu
Mun työkaverilla :wave: sillä on oma puhelin taskussa myös töissä ja äänet päällä koko ajan. Lisäksi sillä on suunnilleen avoin linja sen eukolle koko työpäivän :eek: se on puhelimessa ihan kokoajan paitsi silloin kun se syö (ja siitäki se voi joustaa jos eukko soittaa )
Ja ei eivät ole tuore pari :eek: eukko on samassa paikassa töissä ja se ukko sit soittaa sille koko ajan. Töissä kysyy neuvoja töiden tekemiseen ja kotona kotitöiden :eek:
 

Yhteistyössä