Kenellä (naisella) on tutkittu vasta-aineet, S-AITendo-testi?

Onko kellään tutkittu vasta-aineet? Luin netistä, että jos on toistuvia keskenmenoja, muuten mysteerinen lapsettomuus ja erityisesti jos hyvät alkiot ei kiinnity IVF:ssä, suositellaan vasta-aine yhdistelmätutkimuspakettia, sen nimi on S-AITendo ja se sisältää monta veritestiä, endokriinisten tautien immunologiset tutkimukset.

Onko teille tehty tätä testiä, oliko siitä apua mm. selittämättömän lapsettomuuden kanssa ja muuten? Maksaako se paljon yksityisellä?

Tässä rupeaa jo oman elimistönsä yksityisetsiväksi, kun lääkärit eivät keksi syytä...
 
Mulla tutkittiin nuo ekan ivf:n jälkeen (sitä ennen 4 inssiä, yhdestäkään ei plussaa) ja löytyi lievästi koholla olevat tumavasta-aineet. Hoidoksi tuli PASiin kortisoni mukaan ja siitä hoidosta sitten syntyikin poika =)

Testit maksoi aika paljon yksityisellä, jotain 300e tais olla yhteensä kaikki.
 
Menen huomenna tähän testiin, katsotaan onko mulla vasta-aineita:)! Testipaketti maksaa jotain 170e, mutta kun tähän lapsettomuuteen on jo uponnut tuhansia euroja, mitä parilla sadalla. Musta on hassua, kun kaksplussan palstoilla välillä näkee valittavia naisia, jotka itkevät, kun joutuvat maksamaan 170e vauvan 4D kuvauksesta. Heille ei edes tule mieleen, että itse vauvan tekeminenkin voi maksaa tuhansia:)! Mitä tekisivät jos joutuisivat maksamaan näin paljon lapsettomuushoidoista..! Kaikki on suhteellista.
 
9 varhaista km takana ja 2 v. yritystä takana -tutkimukset kesken... ja nyt todettu immunologinen krooninen urticaria sairaus... siihen mm. kortisonihoito aloitettiin juuri. IgE arvotkorkeat ja immunoglobuliini ei viitearvon sisällä... entäs jos? :whistle:
 

Yhteistyössä