Kenellä lyhyt kierto?

Elikkä mulla on menossa yk 2 e-pillereiden lopettamisen jälkeen. Ekojen luomu menkkojen kierto oli 23 pvää. Muistelen, että ennen kuin n. 7 v sitten aloin pillerit kiertoni oli 25 pvää. Kysymys kuuluukin, että onko "helppo" raskautua kun on näin lyhyt kierto? Mulla näytti ovistesti vahvaa olussaa kp 17 ja 18. Nyt mulla on kp 21 menossa. Mietityttää vaan kun puhutaan, että ovis on n 2 viikkoa ennen tätiä ja mulla on vaan n. viikko.
Tulikohan nyt selitettyä selvästi....
Onko kellään vastaavaa?
 
En nyt tiedä onko ihan oikea asia, mutta 1., 2. ja 3. lasta puuhastellessamme (viimeisestä n. 5v) oli kiertoni 28pv. Tulin joka kerralla lähes heti raskaaksi.

Nyt kiertoni on n. 25-26 päivää ja yk 5 menossa!

En tiedä onko kertomassasi juttussa perää, mutta tuntuisi, että minun kohdalla se pitää paikkansa! :\|
tai sitten johtuu jostain muusta :/
 
Pikkuinenko
Itselläni ollut aina lyhyt kierto... 23-26 ja ensimmäinen lapsi ekasta yritys kerrasta ja toinen toisesta yrityskerrasta.

Nyt piinailen kolmannen yritystä...ja 1 yk menossa =)
 
Pikkuinenko
Itselläni ollut aina lyhyt kierto... 23-26 ja ensimmäinen lapsi ekasta yritys kerrasta ja toinen toisesta yrityskerrasta.

Nyt piinailen kolmannen yritystä...ja 1 yk menossa =)
 
Pikkuinenko
Itselläni ollut aina lyhyt kierto... 23-26 ja ensimmäinen lapsi ekasta yritys kerrasta ja toinen toisesta yrityskerrasta.

Nyt piinailen kolmannen yritystä...ja 1 yk menossa =)
 

Yhteistyössä