Kenellä EI ole raskausarpia?

  • Viestiketjun aloittaja Nina-aino
  • Ensimmäinen viesti
puoli tuntia sitten olin siinä uskossa että ei ole...

mutta mies sitten huomautti .... :headwall:
lapsia nolla mutta paino on mulla nousu ja laskenu 5-15 kiloo jatkuvalla syötöllä aijemmin ja iho ei kaikkee kestä..
 
onhan mulla
Normaalipainoinen / hoikka ja raskausaikana olen aina lihonut aika mukavasti, vatsa on aina ollut todella iso. Takana neljä raskautta.

Ensimmäisen raskauden aikana raskausarvet tulivat ... rintoihin!! Siis rinnat kasvoi valtavasti, ne tuli aivan täyteen maitoa, ja raskausarvet oli siellä. ???!!!! :0

Olen aina saanut itseni takaisin normaalipainoiseksi / hoikaksi. Muuten siis nahka antoi ja antaa hyvin perään, mutta rintojen iho sen eka raskauden aikana ei venynyt... olenko ainoa jolla raskausarvet rinnoissa?

Niin ja joo, enää ei ole rintoja, on tyhjät rukkaset, oli jo ekan imetyksen jälkeen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja onhan mulla:
Normaalipainoinen / hoikka ja raskausaikana olen aina lihonut aika mukavasti, vatsa on aina ollut todella iso. Takana neljä raskautta.

Ensimmäisen raskauden aikana raskausarvet tulivat ... rintoihin!! Siis rinnat kasvoi valtavasti, ne tuli aivan täyteen maitoa, ja raskausarvet oli siellä. ???!!!! :0

Olen aina saanut itseni takaisin normaalipainoiseksi / hoikaksi. Muuten siis nahka antoi ja antaa hyvin perään, mutta rintojen iho sen eka raskauden aikana ei venynyt... olenko ainoa jolla raskausarvet rinnoissa?

Niin ja joo, enää ei ole rintoja, on tyhjät rukkaset, oli jo ekan imetyksen jälkeen..
:ashamed: Persetti, no en minä sitä ajatellut lainkaan. Minulla nimittäin vatsa on kyllä antanut periksi, mutta pienien rintojen äkillinen venyminen on saanut raskausarpia myös rintoihin kuten sinullakin. Kolmannessa raskaudessa niitä ei enää rintoihin tullut, olivat jo sen verran venähtäneet ja revenneet. En ajatellut tältä kantilta lainkaan, mietin vain vatsan ja reisien seutua :ashamed:
 

Yhteistyössä