V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja saunalahti!:Itselläni ollut aiemmin Sonera ja DNA joissa en ollut yhtään tyytyväinen, esim. Soneralle tein 3 kertaa ilmoituksen että muutetaan, silti meni vielä yli 6kk muutosta laskut vanhaan osoitteeseen, asiakaspalvelussa sai jonottaa tunnin yms... Vaihdoin sitten DNA:han.
DNA:lla ei kahteen kuukauteen tullut laskuja - ihmettelin ja soittelin ja sanoivat että hyö selvittää asian.... No kylläpä juu selvittivät, tuli sitten kirje sieltä perintätoimistosta tmv. että jos en maksa menee perintään laskut (ja kuluja oli 40e tästä kirjeestä) ja se oli mennyt 2v. vanhaan osoitteeseen jossa en ollut vielä edes ollut DNA:n asiakas, mistä lie repäisseet sen osoitteen!
Maksoin toki kiltisti mutta asiakas en yllättäen tämän jälkeen halunnut olla, kyllä ketuttaa maksaa 40e ylimääräistä kahdesta 10e puhelilaskusta jos eivät viitsi itse mulle laskuja lähettää ja ilmoitan osoitteen ihan selvästi (ja sehän tulee siihen sopimukseenkin!)
Ja ikinä ei ole missään muualla ollut mitään vaikeuksia laskujen kanssa, mulla luottotiedot täysin puhtaat kun maksan laskut aina heti.
Saunalahdelta tulee tekstarina niin ei ainakaan katoa laskut postiin!