Kenellä rakennekynnet (geeli) kertoisitteko vähän..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kääkkänä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kääkkänä

Aktiivinen jäsen
13.04.2007
4 313
1
36
miten kauan laitto kestää?
kuinka lyhyet (lue: pureskellut) voi omat kynnet olla?
miten käsien rasvaaminen vaikuttaa kynsiin?
voiko niitä lakkailla oman mielen mukaan ja mitä kynsilakanainetta käytetään?

kuin kauan kestää ja millo pitää huoltaa? ja onko se huolto kallista?

Kiitän kohteliaimmin :flower: =)

:wave: miul on ollu. sillon maksoi 85e ja kuussa huollattaminen 50e
kestää sen pari-kolme viikkoa hyvänä ja sitten alkaa mennä huonommaks, elikkäs kerran kuussa joutuu käydä laitattaa uusiks.
niitten laitto kesti about 2-3h
voi käytttää kynsilakkaa, sieltä saa niitä aineita millä niitä voi sit putsailla jne.
ja kyllä ne taidetaan saada laitettua aika lyhkäsiin kynsiin.

itelläkin syyhyäis taas ottaa, mut tulee niin kalliiksi kuussa :/

tietty toi kynsien hyvänä pysyminen riippuu aika lailla kuinka paljon joudut tekee käsilläs. mie olin sillon sellasessa työpaikassa te piti pestä useesti käsiä niin sekin vaikutti

miten kauan laitto kestää? Riippuu mitä tehdään, tunnista kahteen.

kuinka lyhyet (lue: pureskellut) voi omat kynnet olla? Geelit voi laittaa kuin lyhyeen vaan, se oma kynsihän kasvaa siellä alla. Tippien kiinnittämisestä en tiedä, mulla on silkkijatke yhdessä kynnessä ja kyllä sekin lyhyeen kynteen tuli.
miten käsien rasvaaminen vaikuttaa kynsiin? Ei mitenkään.
voiko niitä lakkailla oman mielen mukaan ja mitä kynsilakanainetta käytetään? Geelikynsille on oma kynsilakanpoisto aineensa, jota saat liikkeestä jossa kynnet laitatat.

kuin kauan kestää ja millo pitää huoltaa? ja onko se huolto kallista?

Mulla kesti viimesimmät geelit noin 4 viikkoa, sitä edelliset viisi. Pakkohan ei ole huoltaa, ellet uusia halua. Maksaa saman kuin laitto, (siis geelikynsissä), noin 50 e.

Alkuperäinen kirjoittaja Petite:
Hienoa, pelkäsin juuri tuota rasvaamista. Asetonia näyttää noissa tavallisissa aineissa olevan,mutta kyselenpä sitten liikkeestä omat litkut :)

juu sieltä niitä saa. ja ovat kovia kauppaamaan lisää vaikka sun mitä ainakin meillä päin =)
sit niihin kynsiin sa vaikka mitä ihania juttuja siellä liikkeessä laitettua, timantteja esim

Iiks, mä tuun varmaan joulukuusen näkösenä sieltä, rakastan kaikkee kimaltavaa... :D :D :D onkos teillä muuten ollu pieniä lapsosia samaan aikaan,eli kestääkö miten tota käsienpesua?

Geelit kestää ihan hyvin, mulla on kaksi pientä lasta ja koira ja pesen käsiä töissäkin mennen tullen. =)

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Iiks, mä tuun varmaan joulukuusen näkösenä sieltä, rakastan kaikkee kimaltavaa... :D :D :D onkos teillä muuten ollu pieniä lapsosia samaan aikaan,eli kestääkö miten tota käsienpesua?

Geelit kestää ihan hyvin, mulla on kaksi pientä lasta ja koira ja pesen käsiä töissäkin mennen tullen. =)

Thanks. Hieno tietää, etenkin kun mies oli ton lahjakortin ostanut eikä sillä varmaan haisuukaan kynsien kestosta =)