Kenellä nyt lapsiluku täynnä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuku-Mauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mäkin teetätin sterilisaation ja vielä hormonikierukka runsaiden menkkojen hoitoon,joten ei enää pitäs tulla vahinkoo..mulla 3 kaveria joilla pettäny sterilisaatio!!!:):)

Taitaapi se olla, 2 on ja saapi riittää. Kyllä mä heikkona hetkenä joskus vielä kolmannesta haaveilen, mutta "onneksi" miehellä on silloin järki päässä. :D

Muoksis. Jos kuitenkin vahinko sattuisi ja ehkäisy pettäisi, ei se kolmas nyt mikään ongelma olisi eli varmasti olisi tervetullut siinä tapauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Meillä taitaa olla lapsiluku täynnä kun tämä vauveli syntyy; miehellä ennestään kaksi lasta.

Mistäs tiedät ettei sulle myöhemmin vauvakuume iske? ;) Mulla kun tuli vauvakuume tosissaan vasta esikon syntymisen jälkeen... :whistle:

Meille syntyy kohta neljäs lapsi (miehen kolmas) ja tuntuu, että tämä kyllä riittää. Mutta vannomaan en silti ala... ;)

Voipi olla että varmaan iskee, mutta jos ei aloite lähde mieheltä, en lähde häntä edes taivuttelemaan. =)

=) =)

kyllä näissä kolmessa piisaa niin työtä kuin rakastettavaakin, että eivätköhän ne tässä nyt ole. jos joskus vahinko sattuu niin hyvä niin mutta tieten tahtoen ei enää tähän hommaan lähdetä.

Meillä on kaksi lasta, toinen vasta muutaman viikon. Meillä ollu haaveena aina 2 lasta ja luulen, että meidän lapsiluku on tässä. Tytöt ovat aivan valtavan ihania mutta jotenkin silti tuntuu että enempää ei haluta. Kuviot menee liian vaikeeksi. Me matkustetaan paljon lentäen (asutaankin ulkomailla) ja kolmen luotsaaminen on matkastessa ja ihan eri kuin kahden. Määränpäässäkään ei koskaan mahduttais yhteen taksiin tms. Jos me elettäis seesteisempää elämää jossain tietyssä paikassa asustellen tällaisen matkalaukkuelämän sijaan niin ehkä sitten tilanne olisi toinen. Sellainen elämä ei tosin sopis meidän perheelle ei alkuunkaan. Anyway, nyt on sellaiset fiilikset että on kiva lähteä elämään lasten kanssa kasvun vuosia ilman vuosi vuoden perään seuraavaa vauva-arkea.

Odotan just toista yhteistä, miehellä edellisestä kaks lasta. Oli tarkotus jättää yhteisten määrää yhteen mutta niinpä vaan luonto päätti toisin. En todellakaan osaa sanoa jääkö tähän vai vieläkö kolmaskin joskus saataisiin..
Ja tähän on ihan pakko sanoa mun isoisoäidin kuuluisa lause mikä suvussa kiertää ku tulee puhetta ettei enää tekis lapsia: Älä puhu niin että perse kuulee!! (eli ei pidä sanoa ettei enää koskaan, etenki jos on helposti sikiävää lajia...)

Yhteistyössä