kenellä nintendo 8 bit ja tietää super mario bros 3:sen salaisuudet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelaaja

Vieras
miten sai raha laivan???
entä kun joka maassa kai pitäs tulla valkoinen sienitalo niin mistä kentistä saa. ekasta maasta ainakin nelosesta saa entä muut?

mistä saa ankkurin??

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
meillä on toi wii:llä mut en kuolemaksenikaan muista.. sit vasta ku alottaa pelaamaan nii muistuu mieleen.

käyppäs vähän pelaamassa ja tuu kertoon mulle *vitsi vitsi*
harmittaa kun enään en muista kaikkia jujuja..

tuleeko rahalaiva miten sattuu vai jos on pelannut jonkun kentän oikein tai kerännyt siitä kaikki rahat

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
meillä on toi wii:llä mut en kuolemaksenikaan muista.. sit vasta ku alottaa pelaamaan nii muistuu mieleen.

tuleeko rahalaiva miten sattuu vai jos on pelannut jonkun kentän oikein tai kerännyt siitä kaikki rahat

eiks se rahalaiva oo jossain kolmannen maan ( hiekkamaa ) niin siel perukoilla ja sinne pääsee ku hommaa niit örkeiltä sen kirveen..

emmä muista..

eiks se rahalaiva oo jossain kolmannen maan ( hiekkamaa ) niin siel perukoilla ja sinne pääsee ku hommaa niit örkeiltä sen kirveen..

emmä muista..

ei kai.. vasaralla paukuttaa sen yhen seinän hiekkamassa niin sieltä tuli sammakko puku ja olikohan se nuotti =) vai huilu?

emmä muista..

.

ei kai.. vasaralla paukuttaa sen yhen seinän hiekkamassa niin sieltä tuli sammakko puku ja olikohan se nuotti =) vai huilu?

ai nii oliki.. sillä huilulla viskelin itteni aina sinne kauimmaiseen maahan mihin pääs.. en oo muuten koskaan tainnu pelata koko peliä sillee maa kerralla

emmä muista..

.

ai nii oliki.. sillä huilulla viskelin itteni aina sinne kauimmaiseen maahan mihin pääs.. en oo muuten koskaan tainnu pelata koko peliä sillee maa kerralla

mä oon =) viimeks ku pelasin tytön kanssa järjestyksessä päästiin 5 kenttään asti ku 2v poika sammutti konsolin että riittää tältä päivältä.
mut ois kiva tietää et miten ja mistä noita saa kun en enään muista kaikkia jujuja

rahalaivan saa kartalle kun läpäiset jonkin kentän ja sinulla on...

*11 kolikkoa ja pisteidesi toiseksi viimeinen numero on 1. Esim.
COINS 11 SCORE 564810
*22 kolikkoa ja pisteidesi toiseksi viimeinen numero on 2.
COINS 22 SCORE 337820
*33 kolikkoa ja pisteidesi toiseksi viimeinen numero on 3.
COINS 33 SCORE 822630
Jne...

Tajusit varmaan tämän logiikan? On kuitenkin otettava pari asiaa huomioon:
* Kaikissa maissa, kuten esimerkiksi 2-maailmassa, rahalaiva ei voi ilmestyä.
* Saat 50 pistettä jokaisesta jäljellä olevasta sekunnista, kun läpäiset tason.
* Kun rikot tiilen, saat 10 pistettä.
* Jokaisesta irtokolikosta (joka ei ole minkään lohkareen sisällä) saa 50 pistettä

SAAT VALKOISEN SIENI TALON JOKAISESTA MAAILMASTA PIMEYDEN MAATA LUKUUN OTTAMATTA.
MAAILMA 1= TASO 4 KAIKKI KOLIKOT
MAAILMA 2= TASO 2 KAIKKI KOLIKOT
MAAILMA 3= TASO 8 KAIKKI KOLIKOT
MAAILMA 4= TASO 2 KAIKKI KOLIKOT
MAAILMA 5= TASO 5 KAIKKI KOLIKOT
MAAILMA 6= TASO 7 KAIKKI KOLIKOT
MAAILMA 7= TASO 2 KAIKKI KOLIKOT

JOKA TOISESTA MAAILMASTA SAA P SIIVEN JA JOKA TOISESTA ANKKURIN.

kiitos kovasti
toi valkes jo tuo valkoinen sienital mut tuota raha laivaa mun pitää muutama kerta lukee ennen kun tajuan =D
tyttö nimittäin sai tänään rahalaivan (7v) enkä voi käsittää miten ku ite en ikinä oo saanu

pitää kirjottaa tai tulostaa tää sivu ja pelatessa luntata minkä ehtii..
kiitos paljon. mä en tiä mistä löysit mä googletin mutta pyörin ihme sivustoilla
löyty kaikkee pehmoleluja ja vaikka mitä mut ei selitytä

taisin hokasta mut tossahan on hirvee supliminen että rahaa on oikeen verran ja paljonko ehtii pisteitä tuleen ku pääsee maaliin asti..eihän se voi mitenkään onnistua ku tuurilla..

sain world 1 kolmen ekan kentän jalkeen lisä tarvike laatikon täyteen lento hanskoja eli niitä joilla voi koko kentän yli lentää... voisko joku kertoa mistä tämmönen johtuu??

Jos ei pääse isoa linnaa läpi, lähtee laiva lentelemään ympäri maata. Ankkuri pitää sen paikallaan. Selkeetä selitys, ei. Hanskat tulee jos pelaa pelin läpi, muusta en tiiä.

HALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!