M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin meillä nyt babybjorn, jossa lapsi roikkuu suoraan haarukoistaan..ei hyvä
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin meillä nyt babybjorn, jossa lapsi roikkuu suoraan haarukoistaan..ei hyvä
Joo, näitä rintareppuja ei voi verrata kunnon kantoreppuihin lainkaan! Sekä kantajalle että kannettavalle ihan surkeita.
Mulla on Manduca kaapissa oottelemassa kuopusta, esikoiselle oli suurinpiirtein vastaava Ergo ja se oli ihan nappihankinta. Käytössä paljon enemmän kuin vaunut/rattaat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin meillä nyt babybjorn, jossa lapsi roikkuu suoraan haarukoistaan..ei hyvä
Joo, näitä rintareppuja ei voi verrata kunnon kantoreppuihin lainkaan! Sekä kantajalle että kannettavalle ihan surkeita.
Mulla on Manduca kaapissa oottelemassa kuopusta, esikoiselle oli suurinpiirtein vastaava Ergo ja se oli ihan nappihankinta. Käytössä paljon enemmän kuin vaunut/rattaat![]()
niin, lapsi roikkuu haarukoistaan ja itsellä heti niska kipeenä kun säätö huonoa tossa bj. Nyt ajatellut tota manducaa
Alkuperäinen kirjoittaja 10 kuisen äiti:Meillä jääny tosi vähälle käytölle, kun edessä lapsen katsesuunta on rintaan päin, niin vauva viihtynyt, ja selkäpuolelle ei yksin saa laitettua..=(
Alkuperäinen kirjoittaja 10 kuisen äiti:Meillä jääny tosi vähälle käytölle, kun edessä lapsen katsesuunta on rintaan päin, niin vauva viihtynyt, ja selkäpuolelle ei yksin saa laitettua..=(
Alkuperäinen kirjoittaja thor:Mä taidan olla niitä harvoja, joille tuo manduca ei sopinut. :ashamed: Kamalan hankala laittaa selkäkiinnitys kiinni ja ennen kaikkea tuskaisen kuuma sekä minulla, että vauvalla. Ja talvesta oli kyse kuitenkin.
Mutta tosi paljon olen kyllä positiivista kuullut, että ihan yksittäinen tapaus olemme pikkuisemme kanssa. Ja saahan siitä tosi hyvin hinnan jälleenmyynnissä, jos ei sitten vaikka sovikkaan. Itse menetin peräti 5 euroa hankintahintaan nähden. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja minä tykkään!:Piti lisätä, että hassua, kun minusta tuo manduca taas on siitä juuri niin hyvä ettei siinä tule kummallekaan kuuma. Mehän on käytetty sitä koko tämä hellekesä. Hihnoja voi myös löysyttää niin että vauva ennemminkin "istuu" pussissa eikä ole niin painautuneena kantajaan. Kun taas liinaillessa löysempi kantoasento on heti epäturvallinen.