Ken kehtaa astua mukaan......:D

Aina vaan naurattaa
Äidilläni jumittui hissi totaalisesti alkumetreille saatuaan viidennen lapsensa (pikkusiskoni). Hän oli mennyt parikuukautisen vauvansa kanssa neuvolaan ja ristiäiset oli äskettäin juhlittu. Neuvolassa oli sitten kysytty, että mikäs vauvan nimeksi tuli niin äitini ei ollut millään muistanut! =D Oli muistanut vaan, että joku "venäläisperäinen nimi se oli" (= Irina)Tädit olivat sitten useamman henkilön voimin koittaneet ehdotella kaikenlaisia venäläisperäisiä tyttöjen nimiä ja äiti vaan: "eeei, ei se tuokaan ollut..." Melko kauan kuulemma oli pitänyt nimeä hakea ja käydä lähes koko repertuaari läpi, ennen kuin oli tyttären nimi välähtänyt mieleen. Ehkä hiukan noloa unohtaa vauvansa nimi. =D
 
Hiphei
Hi-hii! Olipas juttuja.. No mä kerron omani , olin raskaana jo hyvästi yli puolen välin ja kohdunsuu oli alkanut jo pehmiämään.. Lääkäri kehotti meitä käyttämään kondomia, kun spermahan pehmittelee paikkoja. Noh, sitten illalla kaivelimme kortsupaketin ja minä istuin ison mahan kanssa paketti sylissä ja sanoi miehelleni hädissään, että entäs jos nämä kortsut on menneet vanhaksi!! Mies katsoi minua ja mahaani pitkään ja sanoi, että onko sillä enää mitään väliä....
 
nöppäri
Hmm, no mun juttu littyy sähköasennuksiin, joskus muinoin yksi asentaja puhui kaikenlaista asennusjuttua ja tokas että se ja se vetää, sii täh, mikä siinä sähköissä vetää ja mitä se vetää, ei ole mulle valjennut vieläkään.
 
Mari -76
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mä lauloin pitkään jotta "Lensi maahan enkeli joutui sampituulta..."

Pohdin vaan hiljaa itsekseni jotta mikä sampituuli...

(Vasta myöhemmin mulle selvisi, jotta se enkuli on joutuisampi, eli nopeempi sitä tuulta... :ashamed: )
Samaa olen minä joskus miettiny :LOL:
Mulla oli ihan sama! Vuosikausia! Mä opin laulun vasta koulussa, muut oli oppineet jo seurakunnan kerhossa, ja ajattelin että kaikki luokkatoverit tietty tietää mitä se tarkoittaa, minä vaan en kun en ole käynyt kerhoa!

 
pallero
äitimuori jätskikiskalla tilaa mango-meloni tötterön, myyjä: montako palloa laitetaan? äitimuori: yks mangoa ja yks melonia. :D

Mä itse hiipparoin aina niillä sinisillä muovipussi-kengänsuojilla autolle asti päiväkodista ja ihmettelen, kun on liukasta. :D
 
jes
Mä yks päivä selitin miehelle ihan tohkeissani etten ymmärrä miten joku VOI syödä sisäelimistä tehtyä ruokaa, esim. maksaa tai munuaisia tai verilättyjä jne jne, ja selitin kuinka mua oksettaa moinen ja en ikinä haluais mitään sellaista napaani vedellä. Mies sitten kysyi että mites sen maksalaatikon kanssa, et sitähän sä syöt aika usein?? Olin vähän aikaa et TÄH... Maksalaatikossako maksaa?? Hyvä se on saada selville näin 26 vuoden jälkeen. Mulle se on vaan aina ollut maksalaatikkoa, en oo yhdistänyt sitä kirjaimellisesti maksaan...
 
hmm
No joskus joku selitti, että appiukko oli vienyt uuden mersunsa takaisin liikkeeseen seuraavana päivänä kun jarrut olivat kuulemma vialliset ja pitää hirveän krohinan ja poljin tärisee vastaan. (abs-jarrut). heh.
 
Me oltiin miehen kanssa matkalla Lapualle ja me oltiin netistä tulostettu reittikartta lähtöpaikasta- saapumispaikkaan. No minä siinä matkalla rupesin sitä lukemaan ja ilokseni huomasin, että Lapuallahan on paljon samanlaisia kadunnimiä kuin kotipaikassamme, luettelin niitä aikani (mieheni nauraa vieressä ) kunnes lopulta tajusin, että luen sitä kotipaikan karttaa! :D

Ja toinen tapahtui samalla reissulla, oltiin iltasella ulkona mieheni ja hänen kavereiden kanssa sellasella mäen päällä. Mieheni ystävät siinä miettivät mihinköhän suuntaan aurinko laskee, no minä nokkelana tyttönä vastasin: EILEN SE AINAKIN LASKI TUONNE! Ja nämä tietenkin sanoi, että eiköhän se tänäänkin sitten laske siihen samaan suuntaan! :whistle: Kyllä mulle naurettiin! :LOL:
 
mahtavia
Mieheni kävi vuosia sitten ostamassa kioskilta pari pullaa, ja oli sanonut myyjälle, että saisinko kaksi pillua? Tyttö oli naureskellut, jolloin mies tajusi, että nyt hän taisi sanoa jotain väärin, osoitusperiaatteella sitten kuitenkin pullat tuli ostetuksi. Takaisin tullessa mies kysyi, että mikäs näiden nimi nyt olikaan suomeksi, johon minä, että pulla, mitä sä sitten sanoit siellä kioskilla?
 
Aksu81
Kun aloin seurustelemaan 18-vuotiaana 8 vuotta vanhemman naisystävän kanssa (nykyinen ex-vaimo) niin hän oli pk-seudulta ja itse Raumalta. Exä kysyi, että käydäänkö ennen laivaan menoa händelissä (alkossa)... No en viitsinyt tietämättömyytäni paljastaa vaan kuvittelen, että händeli olisi joku ravintola ja sanoin: "no voisihan sitä jotain pientä syödä". Tästä saan edelleen kuulla tutuilta :D
 
navigaattorin iloa
tämä sattui parivuotta sitten eksän kanssa. Lhdimme eksän sukulaisiin keskisuomeen, matkaa muutamia satoja kilometrejä, otimme navigaattorin lainaksi eksän työpaikalta ja lähdimme sen enempiä mutinoita matkaan. yleensä tähän paikkaan jonne olimme menossa ajaa 3-4tunnissa. Ihmettelimme monta kertaa kun ajelimme kaikenmaailman sivutiet, soratiet ja kaikenhuippu oli ett' ajelimme jollain ralliradalla matka oli kestänyt jo 5tuntia kun meinas pala käämit kummaltakin, vihdoin viimein sitten ainakin 6tuntia ajettuamme pääsimme perille ja olimme tosi väsyneitä. seuraavana päivänä eksäni esitteli siskon miehelleen navigaattoria jonka asetuksia emme sitten ilmeisesti ennen lähtöä olleet tarkastanee. Navigaattori ilmoitti että asetuksissa oli laitettu pois kaikki moottoritiet, kiertotiet joten ei ihme että ajelimme ties missä ralliradoilla yms metsäpoluilla. Jälkeenpäin nauratti ja muistimme varmasti laittaa asetukset oikein kun kotiin lähdimme ..olimme kotona reilussa 3tunnissa :D
 
katriina
Onha tuota elämän aikana sattunu yhtä jos toista.

Siskoni oli just oppinu koulussa kuinka ruskeakastike tehhään ja halusi valmistaa ruuan äitienpäivänä. Muute hyvä, mut suurusti kastikkeen vehnäjauhojen sijaan perunajauhoilla. Eihä sitä kiisselikastiketta kukaan syö...

Koulukaverini aikoinaan kotsan tunnilla sai opelta määräyksen kaataa simat kannuun. Poika ei tainu yhtään aatella mitä kannuihin kaato sillä kun ekat alko juomaan simaa joivat he oikeasti ruokaöljyä. Sekä simaa että öljyä säilytettiin samanlaisissa isoissa kanistereissa.

Olin harjoittelussa vuodeosastolla ja autoin mummon vessaan. Hän halusi istua siellä rauhassa, joten lähin muihin töihin. 15-20min myöhemmin kuului huuto "äiti äiti", tajusin että se mummo on edelleen siellä vessassa ja dementoituneena huutaa äitiä apuun.

Mieheni tokaisi kerran: "kaatuu kuin keilapallo" =)

Menin uuteen työpaikkaan, asukkaiden nimet oli hakusassa. Kutsuin yhtä asukasta talon koiran nimellä =)
Toiselle asukkaalle tokaisin "nyt pestään hampaat", mutta mummo vastas: "ei mulla oo hampaita" =)

 
M
Mun miehen pikkuveli muutti joku aika sitten pois kotoa ja kun poikettiin kahveelle laittoi pakkasesta pikkusia karjalanpiirakoita uuniin, että tarjoaa niitä.
Katsoin sitten, että uuni on laitettu alle 50 asteeseen ja sanoin että olisi varmaan 175 parempi.
Ukko siihen, että "Et oo tosissas, mieti nyt jotain 200 asteisia piirakoita" :LOL:
 
Liitynpä joukkoon...

Kaveri oli ostanut rannekellon, joka toimii liikkeen voimalla, siinä ei siis ole paristoja. Minä sitten innoissani kerroin miehelleni että kaveri on ostanut kellon jossa viisarit liikkuu ihan itsestään...

Samaten joskus vuonna nakki koitin yhdelle tutulle selittää tekstiviestien hienoutta kertomalla hänelle että nykyään on puhelimia joiden kautta voi kertoa toiselle asioita...
 
vierailija
Ha-haa! Tämä sattui ystävälleni joka oli talvella rekkakuskimiehensä kyydissä! Oli ihmetellyt kovasti, että kuka ne riimut käy keräämässä tieltä, kun niitä ketjunheittimiä käytetään!!!! = )
 

Yhteistyössä