kemiallinen raskaus, mutta missä vuoto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kemiallinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kemiallinen

Vieras
Heippa. :) ajattelin täältä kysyistä vähän jelppiä, kun täällä sen verran aktiivista porukkaa.
mulla nyt kp45/34-36
oiskohan ollu kp32 tai kp33 tein testin, haalea plussa tuli apteekin raskaustestillä. (ja se mun tietojen mukaan ei näytä väärä positiivista?)
mutta sen jälkeen kaikki tekemäni testit näyttänyt negaa. :( nyt en ole 4 päivään enään testiä edes VIITSINYT tehdä.. kun tuskin se enään posiitivikseks muuttuis.
Mutta missä on mun vuoto? Nää kaikki oireetkin tais olla pelkkää kuvitelmaa. :(
Kai se on vaan lampsittava terveyskeskukseen jos niitä marjapäiviä ei ala kuulua...

Mulla alkoi vuoto n. viikkoa negatestistä. Edellinen testi haalea plussa. Suositus on että odottaa pari viikkoa vuotoa, jos ei ala, lääkäriin. Ja sillon kannattaa pyytää raskaustesti verestä.

mä tässä vielä haaveilen että jospa se plussatesti ois ollut väärä tai havainnut jonkun "kiinnittymis ryöpyn" tai jopa OVULAATIO (joskus lukenut tommosista jutuista :D)
voikun ois ja saisin myöhemmin plussan :) kun mulla tuli vaaleanpunertavaa vuotoa muutaman tunnin pari päivää plussatestin teon jälkeen... mitäköhän se sitten oli olevinaan? ei koskaan ennen moista tullut..

Yhteistyössä