Kemi/keminmaa?

olen asunut kemissä ja keminmaalla. ja suosittelen keminmaata.
kyllä me viihdyttiin ihan hyvin sekä laurilassa että lautiosaaressa. laurilan puolelta ei kannata muuttaa kallinjärven puolelle sillä siellä asustaa kaikki juopot.
en mä nyt oikein tiedä mitä muuta kertoa. kysy lisää jos joku mietityttää.
(itse muutan heti takaisin keminmaalle kun exä sieltä häipyy...)

elä ainakaan sille yhelle karille muuta. en muista mikä kari se oli, mutta siellä ainakin on juoppoja. siis kemissä.

oon kans kuullu että keminmaa on paras vaikka miehen työkaveri yritti puhua meitä omalle kadulleen kemissä.

kallinkankaalla asustaa mun mielestä aika paljon lapsiperheitä ja se on varmasti rauhallista aluetta.
lisäksi saa olla sopivasti rauhassa ja kuitenkin lyhyt matka kouluihin ja palveluihin.+ laskettelurinteeseen ja luontopoluun =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ria La Vida Loca harmis:
elä ainakaan sille yhelle karille muuta. en muista mikä kari se oli, mutta siellä ainakin on juoppoja. siis kemissä.

oon kans kuullu että keminmaa on paras vaikka miehen työkaveri yritti puhua meitä omalle kadulleen kemissä.

Tuolla Keminmaassa näytti olevan paljon rivitaloja vapaana, joka on iso + ja näyttävät oikein siisteiltä. =)
Tosi rasittavaa on muuttaa vieraaseen kaupunkiin, kun ei tiedä että mitä alueita kannattaa vältellä, kun monestihan ne kasautuu ne ongelmatapaukset jollekin alueelle ja sitten mainostetaan, että rauhallinen asuinalue, koska eihän sitä nyt minnekään nettiin voi laittaa kertomukseksi alueelle että, suositellaan viinaanmeneville B)

Jokisuullakin on alueita missä asustaa lapsiperheitä ja toisilla alueilla juoppoja eli jos sinne haluaa niin kannattaa ottaa selvää kumpaa porukkaa siellä majailee.
sittenhän nuo kylät on aika rauhallisia jos pitempi matka ei ole este.
Liedakkalassa on ala-aste vielä mutta se lakkautetaan jossain vaiheessa.
Lautiosaaressakin on hyvä asustaa ja sieltäkin löytyy ala-aste+palveluja.

Tuolla Keminmaassa näytti olevan paljon rivitaloja vapaana, joka on iso + ja näyttävät oikein siisteiltä. =)
Tosi rasittavaa on muuttaa vieraaseen kaupunkiin, kun ei tiedä että mitä alueita kannattaa vältellä, kun monestihan ne kasautuu ne ongelmatapaukset jollekin alueelle ja sitten mainostetaan, että rauhallinen asuinalue, koska eihän sitä nyt minnekään nettiin voi laittaa kertomukseksi alueelle että, suositellaan viinaanmeneville B) [/quote]

meinaatko vuokralle vai ostaa oman asunnon?