Keltainen valkovuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mita tehda?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mita tehda?

Vieras
Minulla on ollut jo reilun kuukauden ajan ollut kellertavaa valkovuotoa, joskus enemman joskus vahemman, ei kokkareista tms, mutta esim vessassakaynnin yhteydessa pyyhkiessa vaginasta tulee enemman kellertavaa vuotoa.

Sukupuolitautia ei pitaisi olla...Klamydia testattu, silla tama vuoto ilmeni uuden partnerin jalkeen. Pitaako tallaisesta vaivasta menna laakariin? Onko normalia etta vuotoa on joskus runsaammin ja etta se on kellertavaa? Muita oireita ei juuri ole..

Sanot että muita oireita ei juuri ole? Onko sinulla ollut kutinaa, kirvelyä tms.?

Jos ei ole niin luultavasti ei ole kyse mistään ihmeellisestä. Itsellänikin on joskus ollut kellertävää vuotoa, mutta en siitä ole kyllä mitenkään huolestunut. Se riippuu kk ajasta, joskus lähempänä menkkoja vuoto voi olla kellertävämpää.

Jos sinulla on kirvelyä tai kipuja tai olet huolissasi niin soita tai käy ihmeessä gynegologilla, mutta näin yhtäkkiä jos ei muuta ole niin en usko että kyse on mistään mistä pitäisi huolestua.

Sanot että muita oireita ei juuri ole? Onko sinulla ollut kutinaa, kirvelyä tms.?

Jos ei ole niin luultavasti ei ole kyse mistään ihmeellisestä. Itsellänikin on joskus ollut kellertävää vuotoa, mutta en siitä ole kyllä mitenkään huolestunut. Se riippuu kk ajasta, joskus lähempänä menkkoja vuoto voi olla kellertävämpää.

Jos sinulla on kirvelyä tai kipuja tai olet huolissasi niin soita tai käy ihmeessä gynegologilla, mutta näin yhtäkkiä jos ei muuta ole niin en usko että kyse on mistään mistä pitäisi huolestua.

Itse vain luin jostakin etta jotkut harvinaisemmat sukupuolitaudit, tai bakteerit saattavat aiheuttaa kohdun tulehduksia, joten huolestuttaa..

Mutta toisaalta, uuden partnerin jalkeen kai vain omat bakteerini ovat vahan ihmeissaan. Onhan esim joskus flunssassa lima keltaista, mika viittaa tulehdukseen, mutta keho hoitaa sen pois itsekseen...

Tama on selkeasti erilaista kuin koskaan aiemmin, etta siina mielessa outoa, mutta itse myos haluan ajatella etta kai ihan omatkin bakteerit vouvat valilla villiintya, ja sitten rauhoittua taas. Jotenkin en jaksaisi menna laakarille vain keltaisen valkovuodon takia.

Viimeksi muokattu:
Minulla on ollut jo reilun kuukauden ajan ollut kellertavaa valkovuotoa, joskus enemman joskus vahemman, ei kokkareista tms, mutta esim vessassakaynnin yhteydessa pyyhkiessa vaginasta tulee enemman kellertavaa vuotoa.

Sukupuolitautia ei pitaisi olla...Klamydia testattu, silla tama vuoto ilmeni uuden partnerin jalkeen. Pitaako tallaisesta vaivasta menna laakariin? Onko normalia etta vuotoa on joskus runsaammin ja etta se on kellertavaa? Muita oireita ei juuri ole..

Mulla on kanssa joskus kellertävää, en tiedä tarkoittaako se mitään kummempaa. Mutta bakteerikannan parantamiseksi kannattaa kokeilla vaikka Gyno-Capseja, niistä tuskin on ainakaan haittaa.

Viimeksi muokattu: