Kelpaisiko seksitön suhde?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä mieltä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä mieltä

Vieras
Voisitko elää parisuhteessa johon ei liity lainkaan seksuaalista kanssakäymistä?

Olen nelikymppinenmies ja minulle kyllä kävisi sellainen suhde jossa ei ole lainkaan seksuaalista kanssakäymistä. Suhde olisi sellainen jossa myöskin vieraissa käynti olisi ehdottomasti kielletty.
Eli suhde olisi muutoin täysin normaali parisuhde, mutta ilman seksiä.

Tähän seksittömään suhteeseen olisi muutamia hyviä syitä joita ovat mm.

- Minulla ei ole lainkaan seksuaalisia kokemuksia ja edellytän sitä samaa myöskin kumppaniltani, koska mitään toisten jämiä en kelpuuta. Näitä koskemattomia naisia ei taida enää oikein olla.
- Sukuelimeni on niin pieni ( 13-14 cm) että siitä ei juurikaan iloa olisi joten sekin puoltaisi seksitöntä suhdetta.
- Kokemattomuuteni on myöskin yksi syy - eihän kokemattoman miehen kanssa seksi varmaankaan mitään nutinnollista naiselle olisi.

Miten sinä ajattelet tämän seksiasian - voisitko sinä elää seksittömässä, mutta muuten toimivassa suhteessa, vai voiko seksitön suhde edes toimia?

[QUOTE="vieras";27975037]Mieluummin eläisin seksittömässä kuin tällaisessa, jossa koko ajan painostetaan ja mökötetään, kun seksiä ei ole joka päivä.[/QUOTE]

Veit sanat suusta.

Ei seksiä sinun kanssa, mutta toistenkin kanssa se olisi kielletty? Miksi? Jos seksuaalisuutta ei ole, niin seksi on sama asia kuin kättely. Kaksi ihmistä koskettaa toisiaan. Muunlainen ajattelu viestii seksuaalisuudesta - mitä et omaa.

En pystyisi.

[QUOTE="vieras";27975037]Mieluummin eläisin seksittömässä kuin tällaisessa, jossa koko ajan painostetaan ja mökötetään, kun seksiä ei ole joka päivä.[/QUOTE]

Olen nainen ja meillä taas mies ei halua seksiä joka päivä. Olisin erittäin onnellinen, jos meillä olisi niin. Välillä on tosin hyvä pitää viikonkin tauko. Toisaalta myös liian usein taas voi muuttua jossain vaiheessa tylsäksi ja voi olla, että se 2-3 kertaa viikossa on oikeastaan se sopiva yleensä, eikä joka päivä vaikka tekisikin mieli.

Naisia ja miehiä on erilaisia.

En olisi siis onnellinen seksittömässä liitossa. Haluan, että on sähkö välillä. Ilman seksuaalisuutta tuntuisi tosi tyhjältä olo. Kai joskus vanhemmiten sekin olo on ihan sopiva, mutta tällä hetkellä tuntuisi todella kamalalta.

Mä en ymmärrä, miksei ap halua haluaisi harrastaa seksiä, jos löytäisi itselle neitsyen. Mun ukolla on varsin pieni penis, ehkäpä jopa pienempi kuin sinulla, eikä se suinkaan ole este hyvälle seksille (eikä meillä ole edes mitään leluja käytössä).

Suhteen pitäisi olla muutenkin hyvin platoninen, ettei himot heräisi. Itse en varmaankaan voisi kuvitella olevani ap:n kuvaamassa suhteessa.

Täysin samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mitä mieltä;27974856:
Voisitko elää parisuhteessa johon ei liity lainkaan seksuaalista kanssakäymistä?

Olen nelikymppinenmies ja minulle kyllä kävisi sellainen suhde jossa ei ole lainkaan seksuaalista kanssakäymistä. Suhde olisi sellainen jossa myöskin vieraissa käynti olisi ehdottomasti kielletty.
Eli suhde olisi muutoin täysin normaali parisuhde, mutta ilman seksiä.

Tähän seksittömään suhteeseen olisi muutamia hyviä syitä joita ovat mm.

- Minulla ei ole lainkaan seksuaalisia kokemuksia ja edellytän sitä samaa myöskin kumppaniltani, koska mitään toisten jämiä en kelpuuta. Näitä koskemattomia naisia ei taida enää oikein olla.
- Sukuelimeni on niin pieni ( 13-14 cm) että siitä ei juurikaan iloa olisi joten sekin puoltaisi seksitöntä suhdetta.
- Kokemattomuuteni on myöskin yksi syy - eihän kokemattoman miehen kanssa seksi varmaankaan mitään nutinnollista naiselle olisi.

Miten sinä ajattelet tämän seksiasian - voisitko sinä elää seksittömässä, mutta muuten toimivassa suhteessa, vai voiko seksitön suhde edes toimia?

Mutta ethän sinä sitten pääse seksittömääkään suhteeseen jos vain kokemattomat kelpaa, ja niitä taas ei ole.

Ei kelpais. Seksi on parisuhteen liima.

Ja tuo ap:n kokojuttu on ihan höpöjuttua.. Meinaan tolla mitalla jo pärjää, jos ei kauhea ns. messuhalli ole kyseessä naisella. :) Ne tunteet..

Yhteistyössä