Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Öitä! Näytän mun kuvia joku toinen yöKauniita unia.
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Eikö FWG:lläkään ole koulua huomenna? Vai onko mulla menny ihan ohi, etkös sä opiskele jotain?
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Eikö FWG:lläkään ole koulua huomenna? Vai onko mulla menny ihan ohi, etkös sä opiskele jotain?
No ei. Täällä on sairastupa pystyssä :/
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Eikö FWG:lläkään ole koulua huomenna? Vai onko mulla menny ihan ohi, etkös sä opiskele jotain?
No höh. Ootteko koko perhe kipeänä?
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Öitä! Näytän mun kuvia joku toinen yöKauniita unia.
Alkuperäinen kirjoittaja miz:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Öitä! Näytän mun kuvia joku toinen yöKauniita unia.
Tätä odotellessa
Hyvää yötä ja kiitoksia yön piristyksestä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Eikö FWG:lläkään ole koulua huomenna? Vai onko mulla menny ihan ohi, etkös sä opiskele jotain?
No höh. Ootteko koko perhe kipeänä?
Minä en, mut pienet :/