Kello on vasta noin vähän ja tekisi jo mieli luovuttaa koko päivän suhteen

Joo, turhaa narinaa...

Olin ajatellut siivota tänään kunnolla. Huomenna tulee vieraita ja muutenkin kämppä on kunnon siivouksen tarpeessa. Lisäksi pitää vielä leipoa ja olin jopa suunnitellut tekeväni oikein herkkupäivällisen. No, aamulla heräsin siihen et kurkku oli kipeä. Ei siinä mitään, kyllä silti voi siivota, mutta laski se hieman mielialaa. Herra 3,5v herää ja samantien alkaa kunnon uhmakohtaus koska hänelle oli kuulemma luvattu et saa aamupalaksi jätskiä :eek: :headwall: Hirveä huuto ja kiukuttelu. Kun siitä vihdoin selvittiin, alkoi kamala kiukuttelu kun telkasta ei tulekaan Seikkailija Dora :kieh: Tuossa vieressä se valittaa, kaikesta ja ei mistään. Kurkku silläkin on kipeä. Vauva, joka yleensä on itse tyytyväisyys, kitisee ja itkee. Ei viihdy muualla kun sylissä eikä suostu edes nukkumaan. Kamala huuto alkaa heti kun yritän laittaa omaan sänkyyn |O Nenä silläkin on tukossa joten varmasti sekin on kipeä. Tekisi mieli vaan antaa olla. En ole edes saanut meitä kaikki puettua, puhumattakaan et olisin siivousta saanut aloitettua. Miksi aina käy näin?! :snotty:
 

Yhteistyössä