Kellä täällä oli sydän tatska??

Sellanen sydän minkä reunassa liekkejä, eli siis niistä liekeistä muodostuu sydän tai ainakin toinen reuna siitä. Jollakin profiilissa tai irc:ssä näin sellaisen tatskan. Oon harkinnut jo pitemmän aikaa jotain sydäntä ja näytti hienolta. Harmi vaan kun en yhtään muista kellä se oli :( . Netistäkään en tatuointi gallerioista oo sopivaa löytänyt..

Onko joku toinen nähnyt tai onko henkilö itse paikalla kellä on??

Tumpula
Suosittelen, voit saada jopa mieleisemmän kuin Fang-Annin kuva on. =) Mä otin edellisen kuvani niin että sanoin tatuoijalle haluavani vanhan kuvan piiloon ja kuvassa pitää olla tähti. Tatuoija piirsi luonnoksen noilla tiedoilla ja sitä sitten hieman muokattiin. Nätti tuli. Ja uniikki. =)

vieras
Tätä varmaan tarkoitat

http://irc-galleria.net/view.php?nick=BitteN75&image_id=12999754

Kopioi ihmeessä jos tykkäät, syyttäkööt itseään kun esittelee sitä netissä.. eikä tuohon ole mitään Copyrigth-merkintää hakattu.. Sitä paitsi tuskin te toisianne kohtaatte ja tietäähän hän olleensa ensimmäinen jolla semmoinen on ollut..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tätä varmaan tarkoitat

http://irc-galleria.net/view.php?nick=BitteN75&image_id=12999754

Kopioi ihmeessä jos tykkäät, syyttäkööt itseään kun esittelee sitä netissä.. eikä tuohon ole mitään Copyrigth-merkintää hakattu.. Sitä paitsi tuskin te toisianne kohtaatte ja tietäähän hän olleensa ensimmäinen jolla semmoinen on ollut..

pakko sanoo et oot melko dorka kun pakko oli oikeen linkittää tuo kuva!
vaiks se nyt esillä tuolla onkin niin enpä usko et tykkää jos samanlaisen ottaa joku muukin, itelläkin uniikkeja kuvia ni en todellakaan tykkäis joku rupeis niit kopioimaan!!!!!
|O

juu voihan sitä ite suunitella käyttää vaan samaa ideaa mut suora kopiointi on aika pyllystä! niitä ihmisiä on vaan niin paljon kun tulee suoraan netistä tulostetun kuvan kanssa tatuoitavaksi ja sanoo et tollanen tehää :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja rokkiäiti:
juu voihan sitä ite suunitella käyttää vaan samaa ideaa mut suora kopiointi on aika pyllystä! niitä ihmisiä on vaan niin paljon kun tulee suoraan netistä tulostetun kuvan kanssa tatuoitavaksi ja sanoo et tollanen tehää :whistle:
aivan! ei niinku mitään muutoksia eikä mitään.. jos suoraan netistä ottaa jonku kuvan niin eihän se silloin oo persoonallinen mitenkään.
se ois helppo photoshopilla ottaa muutamat yksityiskohdat pois, ja lisätä muutama, nii heti on erinäkönen. eikä oo edes vaikeeta.

tässä munki iho värisee uuden tatskan toivossa, mutta ku ei yhtään tiiä mitä siihen uskaltaa laittaa... oon joskus tehny ihan oman tatskan kopioimalla voipaperiin osia kolmesta hienosta tatskasta, ja sitten pynttäsin siihen numerot 1116.

11 kirjain on mun etunimen eka kirjain, ja 16 sukunimen..

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja rokkiäiti:
aivan! ei niinku mitään muutoksia eikä mitään.. jos suoraan netistä ottaa jonku kuvan niin eihän se silloin oo persoonallinen mitenkään.
se ois helppo photoshopilla ottaa muutamat yksityiskohdat pois, ja lisätä muutama, nii heti on erinäkönen. eikä oo edes vaikeeta.

tässä munki iho värisee uuden tatskan toivossa, mutta ku ei yhtään tiiä mitä siihen uskaltaa laittaa... oon joskus tehny ihan oman tatskan kopioimalla voipaperiin osia kolmesta hienosta tatskasta, ja sitten pynttäsin siihen numerot 1116.

11 kirjain on mun etunimen eka kirjain, ja 16 sukunimen..
juu!
ja toi ite piirtäminen se vasta luovaa on ja kyllä minäkin oon NIIIIIN
ylpee kun porukat kehuu mun tatskaa tosta olkapäästä ja oon tietoinen et ite oon piirtäny joka ainoon viivan ja varjostuksen

:D

Yhteistyössä