Kellä synnytys alkanut ilman suppareita?

Tuossapa tuo kyssäri jo tulikin, onko kellä alkanut synnytys ilman kivuliaita suppareita. Olen uudelleensynnyttäjä ja moni kavereistani on sanonut ( myös tullut toinen tai kolmas lapsi) ettei edes tajunnut synnytyksen alkaneen raskaus viikoilla 36-38, ollut jos jonkinmoista vihlontaa ja kakatuksen tunnetta, mut ei supisteluja? Ja sit onkin kohta kiire...
 
Esikolta meni vedet 05.00 aamulla ja supistuksista ei tietoakaan.. jotain ihan pientä menkkakipua selässä mitä olit jo aiemminkin ollut.
käynnisteltiin 8aikoihin jolloin alkoi kunnon supistelutkin =)

toiselta meni vedet 6.55 aamulla ja supistukset alkoi matkalla sairaalaan jonne kirjauduin klo7.30 aikaan.eli melko nopeasti alkoi supistelemaan =)
 
Vedet meni yöllä puoli kahden aikaan. Ei mitään tuntemuksia ennen eikä jälkeen, eli oli aika shokki. Shokki myös sen takia että raskausviikkoaja oli vasta 34+4. Noh, olin sitten osastolla loppuyön ja seuraavan päivän, supparit alko sitten vasta 10 aikaan illalla ja poika syntyi rv 34+5 6.24 aamulla.
 
Hei,

Kolmatta odotan rv 35, vauva on ollut alhaalla jo n. 2 viikkoa, supistele ei juurikaan, mutta alapäässä vihloo ja paineen tuntu on kova! Tuntuu kuin vauva tipahtaisi hetkenä, minä hyvänsä lattialle.. Kohdunkaula oli lyhentynyt 2 viikkoa sitten sentillä. Ennakoisiko nopeaa ja piakkoin tapahtuvaa synnytystä...?
Sinänsä outoa olisi sillä 2 aiempaa lasta syntynyt La: jälkeen ja pitkän kaavan mukaan.
 
Ystävälläni syntyi molemmat lapset niin, että supparit alkoivat vasta sairaalassa viime hetkillä. Hänellä synnytykset käynnistyivät selkäkivulla ja kivulla / paineentunteella hävyssä. Kun jälkimmäinen neiti oli tulollaan, soitti sairaalaan että tarviiko vielä tulla mutta sanoivat että voi mennä vielä parikin viikkoa jos ei kerran supistele. Onneksi kuunteli ennemmin omaa kehoaan ja vointiaan sekä hermostunutta miestään, ja lähtivät silti käymään näytillä. Ja tulivatkin nyytin kanssa kotiin =)
 

Yhteistyössä