Kellä on Alligator/Crocs-kengät? (Myös puutarhakenkinäkin tunnetut)

Kaupoilla käydessäni kiinnitin huomiota, tosi monella oli moiset jalassa =) .
Näyttää kyllä puutarhalengiltä ja muovisilta ja ei niin erityisen hehkeiltä.
Jos joskus sorrun noihin, hankin ne sitten vasta, kun on varaa ostaa aidot :D .
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minea:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minea:
Hinnat vaan näkyy olevan tosi kovat täällä Suomessa, omani ostin Tallinnasta ;)
Paljonko makso Tallinnassa? :)
Muistaakseni 180 kruunua... siis 11-12 euroa. Ne ei ole kyllä "aidot"... Lindexistä ostin.

Paljon Suomessa maksaa+ 20-30 euroa vissiin?
Eli suunnilleen samanhintaset on täällä Lindexissä.. :)
Oon miettiny noita ja eilen stockalla näin disney kuvioiset crocsit eli niittä oli mikin pään figuureista ne reiät ja oli aikas söpöt =) Hintaa hippasen alle 40e
Onko täällä Suomen Lindexissä niitä? Ja hintaa paljon? pitäis siskon tytölle käydä etsimässä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minea:
Luin ton Iltalehden artikkelin. Jo on kumma... kyllähän luulis muittenkin "tavallisten" kenkien sitten olevan vaaralliset :|
Täällä kuulemma ainakin on "kaikilla" työntekijöillä tommoset sairaalassa...
Luulen, että se muovimateriaali yhdistettynä lattioiden muovimateriaaleihin aiheuttaa staattista sähköä, joka voi vaikuttaa moniin sairaalan laitteisiin. Yleensä työkengät ovat antistaattisia, joten eivät aiheuta räpsyjä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Minea:
Onko täällä Suomen Lindexissä niitä? Ja hintaa paljon? pitäis siskon tytölle käydä etsimässä
On niitä, ei oo pitkä aika sitten kun katsoin niitä ja makso muistaakseni 11.90 tai 12.90.
Ja Anttilassa on ollut nyt alessa 6e, tosin ne on umpinaiset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minea:
Onko täällä Suomen Lindexissä niitä? Ja hintaa paljon? pitäis siskon tytölle käydä etsimässä
On niitä, ei oo pitkä aika sitten kun katsoin niitä ja makso muistaakseni 11.90 tai 12.90.
Ja Anttilassa on ollut nyt alessa 6e, tosin ne on umpinaiset.

Kiitti :flower:

Käydään Lindexistä kattomassa. Mun mielestä nää lindexin kengät on ainakin ollu hyvät, vaikka joku tossa feikkejä parjasikin. Varmaan näitäkin on kaikenlaatuisia markkinoilla :/

Mut tohon vaarallisuuten liittyen, on nää ainakin turvalliset ukonilmalla :saint:
 

Yhteistyössä