Kellä on Alligator/Crocs-kengät? (Myös puutarhakenkinäkin tunnetut)

Kellä siis nyt viimeistä huutoa olevat Alligatorit/Crocsit?

Mulla on mustat :wave:

On muuten yhdet parhaista kengistä mitä olen koskaan omistanut =)
Hinnat vaan näkyy olevan tosi kovat täällä Suomessa, omani ostin Tallinnasta ;)
 
Multa löytyy myös tuollaiset mustat! Aivan ihanat jalkaan, eikä jalka hikoa enempää kuin muissakaan sandaaleissa.
ostin partiokaupasta, hinta oli muistaakseni 40e.
Ja pakkohan mun oli ostaa sellanen pieni leppäkerttu koristeeks yhteen reikään! :D
 
Mulla on Crocs-kengät, punaiset. Aivat äärettömän ihanat. Mulla on aina vaikeuksia löytää sopivia kenkiä, en pysty esmes käyttämään korkkareita, avokkaita tai muita sen tapaisia kenkiä, koska nilkkani eivät kestä tällaisia ja jalkani ovat muutenkin eriparia, joten kenkiä, joissa kärki on avoinna en pysty käyttämään. Olen siis joutunut tyytymään useinmiten lenkkareihin (onneksi on nykyään kuitenkin hieman tyylitellympiäkin), mutta näin kesällä nuo crocsit ovat aivan in, ainakin mökillä, jossa tarvitsee koko ajan riisua ja pukea kenkiä.. Nyt voin vain heittää kengät jalastani pois! :) Omani maksoivat 20 euroa, kun mieheni tilasi ne työpaikaltansa edustajan kautta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Minea:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minea:
Hinnat vaan näkyy olevan tosi kovat täällä Suomessa, omani ostin Tallinnasta ;)
Paljonko makso Tallinnassa? :)
Muistaakseni 180 kruunua... siis 11-12 euroa. Ne ei ole kyllä "aidot"... Lindexistä ostin.

Paljon Suomessa maksaa+ 20-30 euroa vissiin?
Eli suunnilleen samanhintaset on täällä Lindexissä.. :)
Oon miettiny noita ja eilen stockalla näin disney kuvioiset crocsit eli niittä oli mikin pään figuureista ne reiät ja oli aikas söpöt =) Hintaa hippasen alle 40e
 
katinka
Ei oo ollenkaan samat jalassa nuo feikit. Mulla myös sellaiset ja niiden kantaremmien kiinnityskohdissa olevat "napit" hiertää ikävästi. Osta aidot vaan jos oikein kunnon käyttöön aiot.
 
Just katselin niitä reissussa, näyttivät maksavan siinä 20-25 dollaria, kaikenlaisia värejä ja mallejakin oli sekä niitä pieniä koristeita, ikään kuin pinssejä niihin piti näköjään laittaa myös, ainakin pikkutytöillä :D
 
mikä noissa niinku on se juttu? miksi ihmiset haluu noita? :ashamed:
nehän ihan älyttömän rumat,muovisen näköset...just niinku jotku puutarhakengät,että pihalla ehkä voisin käyttää mut en kyllä ihmisten ilmoille noissa lähtis :ashamed:
että miksi noi on nyt "in"? :whistle:
 
ansu
Tiesittekö muuten et noiden käyttö tullaan kieltämään sairaaloissa?! Serkku just kiros tota kun on ostanu itelleen tommoset oranssit työkengiksi kun on kuulemma niiiiin ihanan kevyet jalassa ja nyt ei sit jatkossa voikaan käyttää niitä.
 
mimmi
Alkuperäinen kirjoittaja ansu:
Tiesittekö muuten et noiden käyttö tullaan kieltämään sairaaloissa?! Serkku just kiros tota kun on ostanu itelleen tommoset oranssit työkengiksi kun on kuulemma niiiiin ihanan kevyet jalassa ja nyt ei sit jatkossa voikaan käyttää niitä.
MIks?
 

Yhteistyössä