En liputa. En tunne yhtään tapahtumaan osallista. Jos alkaisi kaikkien tuntemattomien kuolleitten kunniaksi liputtaa niin muuta joutaisi tekemäänkään.Alkuperäinen kirjoittaja Jatta:Musta tuntui vähän kurjalta kun monen omakotitalon pihalla oli tyhjä lipputanko.. Oon sitä mieltä että jos kerran lipputanko on niin pitäisi liputtaa. Mut vain mun mielipide
Just tuon takia minulla ei ole lipputankoa. En vuorotyöläisenä ehtisi mukaan tällaisiin, vaikka olen kanssasi ihan samaa mieltä, jos lipputanko on niin silloin sitä liputetaan kun yleisesti määrätty liputuspäivä on!Alkuperäinen kirjoittaja Jatta:Musta tuntui vähän kurjalta kun monen omakotitalon pihalla oli tyhjä lipputanko.. Oon sitä mieltä että jos kerran lipputanko on niin pitäisi liputtaa. Mut vain mun mielipide
Kovaa tekstiä, mutta samaa minäkin olen pohtinut...Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:Liputatteko te esim. jos pommi-iskussa kuolee ihmisiä Irakissa?
Onko ihmisen henki arvokkaampi ja liputuksen arvoinen vaan silloin, kun kyseessä on suomalainen?
Olen sytytellyt joskus kynttilöitä muidenkin uhrien vuoksi kuin suomalaisten, mutta sen verran olen perinteitä kunnioittava ihminen, että jos täälä suruliputusta suositellaan niin minusta se on kunnioittamisen arvoinen asia. Kuka meistä suomalaisista huolta pitää jos emme toinen toisistamme huolehdi? Taitaa olla tämän mentaliteetin vuoksi tätä surua tässä maassa just ja näitä tapauksia jonka vuoksi nyt liputtaa sit täytyy.Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:Liputatteko te esim. jos pommi-iskussa kuolee ihmisiä Irakissa?
Onko ihmisen henki arvokkaampi ja liputuksen arvoinen vaan silloin, kun kyseessä on suomalainen?
Jos onkin lipputanko muttei lippua? Mekin ostettiin talo jonka pihassa on lipputanko, ei saatu lippua kaupanpäälle. Lippua ei ole tullut ostettua (ensin pitäis mitata tuo tanko), koska emme kuitenkaan pysty liputtamaan sääntöjen mukaan (siis ottaen huomioon nosto- ja laskuajat esim.).Alkuperäinen kirjoittaja Jatta:Musta tuntui vähän kurjalta kun monen omakotitalon pihalla oli tyhjä lipputanko.. Oon sitä mieltä että jos kerran lipputanko on niin pitäisi liputtaa. Mut vain mun mielipide