kellään veristä vuotoa ovulaation aikaan???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
itsellä nyt uutena ilmiönä, verislimaista vuotoa joka alkoi jo kolme päivää sitten. ovulaatio oireista päätellen viime yönä.

ootteko te verta vuotaneet tulleet kuitenkin raskaaksi? netistä luin että ei ole muka haitallista. vai onkohan kroppani nyt sekaisin???

kiitos vastauksista, vauva olisi toiveissa... :)

Mulla on hieman veristä vuotoa ollut jo pitkään joka ovulaatiossa. En valitettavasti tiedä, miten tuo raskautumiseen vaikuttaa, kun en ole vielä vauvaa yrittänyt saada. Olis kiva tietää lisää jos jollain on kokemuksia.

[QUOTE="vieras";23753232]Mulla on hieman veristä vuotoa ollut jo pitkään joka ovulaatiossa. En valitettavasti tiedä, miten tuo raskautumiseen vaikuttaa, kun en ole vielä vauvaa yrittänyt saada. Olis kiva tietää lisää jos jollain on kokemuksia.[/QUOTE]

hei kohtalontoveri! :)
onko sinullakin vuoto tavallaan tosi veristä limaa? montako päivää kestää? oletko tehnyt ovulaatiotestejä? itsellä ei ole testejä käytössä, silläkin mietin että tapahtuukohan oikeesti mitään.. :(

[QUOTE="vieras ap";23753251]hei kohtalontoveri! :)
onko sinullakin vuoto tavallaan tosi veristä limaa? montako päivää kestää? oletko tehnyt ovulaatiotestejä? itsellä ei ole testejä käytössä, silläkin mietin että tapahtuukohan oikeesti mitään.. :([/QUOTE]

En ole ovulaatiotestejä tehnyt, olen terveyskartoituksen kuukautiskalenterista ja alavatsan kivusta yhdistänyt, että samoihin aikoihin ovulaation kanssa on tuo vuoto. Useimmiten tuo vuoto tarkoittaa vähän kirkasta verta valkovuodon joukossa. Yleensä sitä tulee vain yhtenä päivänä, joskus muutamana. Välillä on kyllä vähän runsaampaakin.

[QUOTE="juu";23753327]On ollut sellaista veristä limaa ja usein on ollut sellaista tuhruvuotoa ovulaation aikaan. Lääkärit ovat sanoneet, että ihan normaalia.[/QUOTE]

hei! kiva kuulla ihan lääkäriltäkin kysyttyä! oletkos sinä tehnyt ovulaatiotestiä verisinä vuotoina tai tullut raskaaksi? tuleeko verta joka kierrossa? kiitos jos jaksat vastata vielä :)

[QUOTE="vieras ap";23753339]hei! kiva kuulla ihan lääkäriltäkin kysyttyä! oletkos sinä tehnyt ovulaatiotestiä verisinä vuotoina tai tullut raskaaksi? tuleeko verta joka kierrossa? kiitos jos jaksat vastata vielä :)[/QUOTE]

Olen tuota itseasiassa useammaltakin lääkäriltä vuosien saatossa kysynyt, koska on itselläni jatkunut tosi kauan, ja vastaus on ollut sama, eli ovulaation aikana on ihan luonnollista tulla vuotoa ja olla kipuja. Ei tuo vuoto nyt varmaan joka kk ole samanlaista ollut ja on siellä varmaan ollut kuukausia, kun ei vuotoa ole tullut. Nyt ei kohta 9 kuukauteen ole tullut mitään, kun esikoista odotellaan :D

[QUOTE="juu";23753375]Olen tuota itseasiassa useammaltakin lääkäriltä vuosien saatossa kysynyt, koska on itselläni jatkunut tosi kauan, ja vastaus on ollut sama, eli ovulaation aikana on ihan luonnollista tulla vuotoa ja olla kipuja. Ei tuo vuoto nyt varmaan joka kk ole samanlaista ollut ja on siellä varmaan ollut kuukausia, kun ei vuotoa ole tullut. Nyt ei kohta 9 kuukauteen ole tullut mitään, kun esikoista odotellaan :D[/QUOTE]

kiitos! ehkä tästä ei sit tartte huolestua, kun tulee vaan ovulaation aikaan! :)
ja onnea odotuksen loppumetreille, meillä toinen lapsi haaveissa :)

Yhteistyössä