kellään rakennekynsiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt tuntuu siltä, ettei ilmankaan voisi enää olla. Hyvin kestävät, tosin mun kynnet kasvaa sellaista vauhtia, että kolmen viikon välein täytyy käydä niitä huollattamassa. Väliajat huollan kynsiä hoitoöljyllä, joka pitää ne notkeina. Kallista lystiä tuo on, jos laskee paljonko rahaa kynsiin menee vuodessa, mutta pidän sitä omana henkilökohtaisena luksuksenani. :)

Mulla on ollut sekä akryyli- että geelikynnet.
Tykkäsin kovasti, oli aina sellanen huoliteltu olo kun kynnet ja kädet olivat siistin näköiset. Rasittavaa oli vain se, että huoltoon oli mentävä aina ihan viimeistään 4 viikon välein, muuten kynsistä tuli ihan järkyttävän näköiset.
Geelikynnet olivat mielestäni huomattavasti paremmat. Geeli joustaa jonkin verran, jonka ansiosta kynnet pysyivät ehjinä koko 4 viikkoa aina. Niiden kovettaminen kylläkin poltteli jonkin verran, mutta kyllä sen kesti.
Akryylikynsien laittaminen on kivutonta, mutta sellasta näpertelyä kynsien tekijälle että menevät helposti pieleen. Kannattaa laitattaa ne paikassa, missä varmasti on osaava tekijä, itse ainakin sain pari kertaa jostakin paikoista aika epämuodostuneet kynnet. Akryylit ovat myös niin kivikovat, että niistä lohkeaa helposti kunnon pala kun vähän tökkäset niillä johonkin. Geelikynsi kesti ehjänä vaikka jätin sormeni kynnen kohdalta auton oven väliin kun se paiskattiin täysillä kiinni.

Yhteistyössä