Kellään pienikokoista 4-vuotiasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
Minkäkokoinen on hän?

Meillä poika on 14,5kg ja 100cm pitkä, minusta on aika paljon pienempi kun muut 4-vuotiaat keitä me tunnetaan. Jännittää jo seuraava neuvola että mitä sanovat pojan koosta? Onkohan muuten 4v tarkastuksessa myös lääkärintarkastus vai pelkkä terveydenhoitaja?

on juu..toi kakkonen. oli 4v-neuvolassa 13kg ja 98cm.
esikoinen taas oli samanikäisenä 116.5cm ja yli 20kg.

koosta ne ei sanonu mitään. ja kaikki tehtävät tyttö teki kiltisti. pelkkää neuvolaa oli meillä..ei lääkäri.

Meidän ISOkokoinen 4 v poika on 98 cm ja 13.2 kg. PIENIkokoinen 4 v tyttö oli 91.8 cm ja 12.7 kg.

Suhteellista siis. Tuo poika on kyllä himpun keskimääräistä lyhyempia ja paljon kevyempi.

Meillä esikoinen oli 4-vuotiaana 104cm ja 16.5kg ja toinen oli 100.5cm 15.150kg Meillä kaikki lapset menevät omia käyriään ja sanottu että huolissaan ei tarvitse olla. :D

Meillä tuo kakkonen on hyvin samaa luokkaa kuin teilläkin ja onhan tuo pieni kun vertaa esim. kerhossa muihin samanikäisiin poikiin. Tyttöjen kanssa alkaa olla samaa luokkaa :laugh: Mutta mä olen ainakin todennu että mitä pienempi niin sen sitkeempi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Meillä tuo kakkonen on hyvin samaa luokkaa kuin teilläkin ja onhan tuo pieni kun vertaa esim. kerhossa muihin samanikäisiin poikiin. Tyttöjen kanssa alkaa olla samaa luokkaa :laugh: Mutta mä olen ainakin todennu että mitä pienempi niin sen sitkeempi ;)

niin totta. =)

Yhteistyössä