Kellään ollut alkuraskaudessa vesiripulia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vatsavaivainen odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vatsavaivainen odottaja

Vieras

Olen raskaana ja samalla viikolla kun tein plussatestin , meni myös vatsa sekaisin. Ihan vesiripulille. Vatsa ei ole kipeä kuitenkaan eikä kramppaa. Aamuisin uloste on lähes normaalin kiinteää mutta päivän aikana syön tai juon mitä tahansa niin vatsa heittää häränpyllyä! Onko muilla ollut vastaavaa? Tätä siis jatkunut jo viikon. Kuumetta ei ole eikä muutenkaan heikko olo. Uloste vaan tulee vetenä...

Mulla oli esikon kanssa vatsa löysänä, koko sen "pahoinvointi ajan", eli mulla noin viikolle 8 ja nyt tämän raskauden kanssa, näyttää olevan sama juttu. eli kaipa sekin on jonkinlaista pahoinvointia myös.

Kiitos vastauksista. Todella raivostuttavaa kun heti syönnin ja juonnin jälkeen alkaa vatsassa kiertää ja pitää juostaa pöntölle. Melkoisesti rajoittaa menemisiä! :/ Luulin jo eka saaneeni salmonellan tms.

Mulla oli maha ihan sekasin viikoilla 6-10. Koko ajan vielä semmonen ripulikipee maha... Ihanaa kun ei oikeen uskaltanu lähtee minnekään. Ekalla kerralla piti auto pysäyttää tien varteen et pääsin mettään ripuloimaan. Hienoa! Nyt on sit viikolla 12 rasitteena ummetus. Että näin! :)

Yhteistyössä