V
vieras
Vieras
Mun 2 veljeä käyttää huumeita, tai suurinmmaksi osaksi epäilen heidän olevan lääkkeiden väärin käyttäjiä. He ovat jo ihan aikuisia ihmisiä, molemmilla lapsiakin mutta eronneet ovat ja asuvat yksikseen. Olen miettinyt suhdettani heihin ja tullut siihen tulokseen että helpoimmalla pääsis kun ei olis yhteydessä heidän kanssaan ollekaan. Aina kun näkee niin tulee vaan paha mieli. Molemmat ovat hakeneet apua ongelmiinsa ja olleetkin hoidoissa mutta tuntuu että toinen kun on parempaan päin niin toinen menee huonompaan suuntaan. Nyt olen jotenkin alkanut pelkäämään heitä vaikka aihetta eivät minulle ole antaneet mutta mielelläni en heitä kylään ottaisi, olen miettinyt jos vaikka heiltä tipahtaa joku pilleri lattialle ja lapseni sen löytää ja syö.. Tosin he ovat eläneet monia, monia vuosia näin jo silloin kun omien lapsien kans ovat asuneet ja onnistuneet hyvin peittämään "jälkensä" ja koskaan ei lapset ole heidän pillereihinsä törmänneet, mutta kerta olis ensimmäinenkin. Mitä mieltä olette, olenko niuho jos en halua heitä kotiini? Mietin vaan nyt jouluakin, toisalta onhan se julmaa heidät keskenään jättää kun vanhempanikin tulevat meille syömään ja pukkia katsomaan.