Kenelläkään muulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
tällaista miestä?

Olemme olleet yhdessä n 12 vuotta, olen onnellinen hänen kanssaan ja meillä menee hyvin. Kuitenkin on ruvennut tuntumaan että jotain puuttuu.. Hän harvemmin auttaa esim kotitöissä, jotenkin hän on muutenkin sellainen "nössykkä" ,eli varmasti mamma opettanut liian hyvälle. Kehuja harvoin mistään kuulee, seksi ei enään kauheasti innosta, sitä kyllä on, mutta enemmän miehen mukaan, ehkä se juuri on syy siihen. Asiat jotenkin välillä kyllästyttää.
Kadehdin kun ystäviltäni kuulee, miten heidän miehensä "romanttisesti yllättää" heidät, ostelee pikku lahjoja, huomioi heitä..
Elänkö jossain harhassa kun kuvittelen, että muiden miehet ovat parempia? He saavat oman parisuhteensa kuulostamaan ruusuisemmalta.

Tähän voi melkein samaistua. En usko, että ystävilläsi olisi yhtään sen hohdokkaampi parisuhde, sitä vain haluaa yleensä tuoda ne parhaimmat palat esille.

Kaikella on puolensa...
Itse en ole nainen, joka nauttisi erityisesti jostain romanttisesta hömppähutusta. Se ei vaan iske. Minusta on ihanaa, että mieheni siivoaa autoni, tekee välillä eväsleipäni, tuo kahvin kouraan ym. Sellaisia arjen tekoja... Kenties sinunkin miehesi tekee juuri niitä jokapäiväisiä pikkujuttuja, jotka sinulta jää huomaamatta?

• Tykkää
Reactions: ..... ja Lispetti
Kaikella on puolensa...
Itse en ole nainen, joka nauttisi erityisesti jostain romanttisesta hömppähutusta. Se ei vaan iske. Minusta on ihanaa, että mieheni siivoaa autoni, tekee välillä eväsleipäni, tuo kahvin kouraan ym. Sellaisia arjen tekoja... Kenties sinunkin miehesi tekee juuri niitä jokapäiväisiä pikkujuttuja, jotka sinulta jää huomaamatta?

Niin, joskus niitä vain ei itse valitettavasti huomaa juuri sillä hetkellä, tai ei ajattele asiaa niin, mutta näinhän se on.:eek:

Harvemmin meilläkään mitään lahjoja muulloin kun merkkipäivänä tai jouluna tipahtelee, kukkia silloin tällöin. Itse en kyllä parisuhteen laatua millään yllätyksillä ja lahjoilla mittaisi. Kuten AivanSama yllä sanoi, tärkeämpää ja merkityksellisempää on se arjessa huomiointi ja juurikin jonkun voikun tekeminen tai viltin asettelu, kun on makaa kuola poskella sohvalle nukahtaneena.

Yhteistyössä