Kellään kolme lasta kolmessa vuodessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuleva kolmen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuleva kolmen äiti

Vieras
Meille syntyy syksyllä kolmas lapsi. Samalla esikoinen täyttää kolme. Keskimmäinen on reilun vuoden.

Hiukkasen hirvittää se, miten arki lähtee sujumaan. Jos joku muu on ollut vastaavassa tilanteessa, niin kuulisin mielellään miten on mennyt. Mikä on ollut tosi vaikeeta, miten olette itse jaksaneet, vinkkejä jne. Ihan mitä vaan, että oltais edes ajatuksen tasolla vähän varautuneita siihen, mitä tuleman pitää.

Mä näin pikaseen voin sanoa, että kolmannesta osasin kunnolla vasta nauttia. Turha stressaaminen ja hössötys jäi pois =) . Eka 3kk oli aika raskas kun mies oli siitä 2½kk toisella paikkakunnalla koulutuksessa (viikonloput kotona), mutta kun siitä selvis, niin aika helppoa on ollu =) .

Itsellä 4vee,2vee ja 1vee pojut. Vanhin oli mustis kun keskimmäinen synty. Nuorimmainen kun synty molemmat halas,pussas ja kanto leluja. Ei mustasukkasuudesta tietoakaan :flower:

mulla on kanssa 4 kotona...5vkoa, 1v2kk, 3v3kk ja 5v2kk ikäiset....muuten kivaa mutta kädet loppuu :-) Olen monta kertaa kiitellyt sitä että maalla asutaan. Olis tosi kauheaa kun hissittömän errostalon 3:ssa kerroksessa asuis....en tiedä miten ja missä järjestysessä kantaisin lapset ylös silloin kun tultais kaupasta ja kannettavaa on paljon.

Yhteistyössä