Kellään kokemusta tästä sängystä? (sis. linkin, Sotka)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LEAL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LEAL

Aktiivinen jäsen
24.03.2007
3 955
0
36
http://www.sotka.fi/sangytjayopoydat_0.htm?a=1216009849

Ei meinaan kovin pahan hintainen paketti patjojen kanssa :whistle:

Ketään jolla tälläinen on/olisi ollut...? =)

*muoks* on siis tuo kolmas vaihtoehto, paketti 399?.

dennis_pah_piscina_blue_med.jpg

Kokemusta ei ole mutta kaunis :)

Onpa kiva! Kunpa tulis kokemuksia lisää sängystä =)

Me oltiin menossa ostaa ikeasta tätä sänkyä: http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S39849799 toi ei taida kovin paljoa kalliimaksi tulla, joten ehkä pysytään kuitenkin siinä, vaikka hetken aikaa mietin tota Sotkankin sänkyä jo.

Alkuperäinen kirjoittaja harm/rusk:

Me oltiin menossa ostaa ikeasta tätä sänkyä: http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S39849799 toi ei taida kovin paljoa kalliimaksi tulla, joten ehkä pysytään kuitenkin siinä, vaikka hetken aikaa mietin tota Sotkankin sänkyä jo.

Hieno on! Mitäs maksaa patjojen kanssa?

Mä suuntaisin ensimmäisenä ikeaan, mutta on sen verran pitkällä, että kun laskee sngyn+patjan hinnan päälle bensat+ vaivan niin on järkevintä suunnata tuonne Sotkaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki:
Alkuperäinen kirjoittaja harm/rusk:

Hieno on! Mitäs maksaa patjojen kanssa?

Mä suuntaisin ensimmäisenä ikeaan, mutta on sen verran pitkällä, että kun laskee sngyn+patjan hinnan päälle bensat+ vaivan niin on järkevintä suunnata tuonne Sotkaan =)

Muistaakseni hinnaksi tuli jotain 450e :)

Meillä on tuollanen sotkan sänky. On hyvä nukkua. Ei mitään valittamista. Edullinen paketti. Periaatteessa saa sängyn kaupanpäälle kun patjat maksaa yksistään tuon 400 euroa. Ainakin joskus oli mainoksessa.
Meillä on ollut tuo sänky jo 1,5 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Voi kiitos, mä olen niin hyvä liittämään näitä kuvia :ashamed:

Ja tuo kuva on ihan helppo laittaa.Kuvan päällä klikkaat hiiren oikea ja kopioi kuvan osoite hiiren vasemmasta.Sitten tässä klikkaat sitä maisemakuvaa hymiöiden päältä niin tulee se [ img ]. Liität kuvan taas siitä oikeasta ja painat maisemakuvaa niin tulee [ / img ] ja kaikki ilman mitään välejä.
Nuo img jutut voi toki "käsinkin" laittaa.

Mä oon yhden yön siskon luona nukkunut ja hyvältä tuntui silloin.. muuten ei oo kokemusta, onneks tuossa ylempänä jollakin oli 1,5 vuoden kokemus ja kehui sitä.. me mennään nimittäin huomenna hakeen Sotkasta tuo sänky :whistle: ostin viime viikolla, mut patjat oli loppu, joten nyt sit mennään hakemaan sitä =)

Voi kiitos, mä olen niin hyvä liittämään näitä kuvia :ashamed:

Ja tuo kuva on ihan helppo laittaa.Kuvan päällä klikkaat hiiren oikea ja kopioi kuvan osoite hiiren vasemmasta.Sitten tässä klikkaat sitä maisemakuvaa hymiöiden päältä niin tulee se [ img ]. Liität kuvan taas siitä oikeasta ja painat maisemakuvaa niin tulee [ / img ] ja kaikki ilman mitään välejä.
Nuo img jutut voi toki "käsinkin" laittaa.

Juu niinhän mä teinkin ja mikä oli tulos :whistle: Minä ja tietokoneet :headwall: :D

Meillä meni reilun vuoden käytön jälkeen sälepohja paskaksi 2sta kohtaa. Uutta joutuu odottamaan 2vkoa, sillä siihen ei mene standardi 160cm sälepohja vain 162cm leveä. Sälepohja tällä hetkellä paikattuna jeesusteipillä..

Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:
Meillä meni reilun vuoden käytön jälkeen sälepohja paskaksi 2sta kohtaa. Uutta joutuu odottamaan 2vkoa, sillä siihen ei mene standardi 160cm sälepohja vain 162cm leveä. Sälepohja tällä hetkellä paikattuna jeesusteipillä..

Laittakaa itse katkenneiden säleiden kohdalle laudat? Miksi ostaa koko pohja?

me ollaan vuosi nukuttu ja sängystä en tykkää mutta patjat tosi hyvät., ei vaan kestä muuta kun nukkumista meinaa narista pahasti ja lisä tukia joutu laittaan sälepohjan alle omat rauta tue muuten olis heti menny poikki.