Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:![]()
Kokemusta ei ole mutta kaunis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harm/rusk:Onpa kiva! Kunpa tulis kokemuksia lisää sängystä =)
Me oltiin menossa ostaa ikeasta tätä sänkyä: http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S39849799 toi ei taida kovin paljoa kalliimaksi tulla, joten ehkä pysytään kuitenkin siinä, vaikka hetken aikaa mietin tota Sotkankin sänkyä jo.
Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki:Alkuperäinen kirjoittaja harm/rusk:Onpa kiva! Kunpa tulis kokemuksia lisää sängystä =)
Me oltiin menossa ostaa ikeasta tätä sänkyä: http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S39849799 toi ei taida kovin paljoa kalliimaksi tulla, joten ehkä pysytään kuitenkin siinä, vaikka hetken aikaa mietin tota Sotkankin sänkyä jo.
Hieno on! Mitäs maksaa patjojen kanssa?
Mä suuntaisin ensimmäisenä ikeaan, mutta on sen verran pitkällä, että kun laskee sngyn+patjan hinnan päälle bensat+ vaivan niin on järkevintä suunnata tuonne Sotkaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:![]()
Voi kiitos, mä olen niin hyvä liittämään näitä kuvia :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:![]()
Voi kiitos, mä olen niin hyvä liittämään näitä kuvia :ashamed:
Ja tuo kuva on ihan helppo laittaa.Kuvan päällä klikkaat hiiren oikea ja kopioi kuvan osoite hiiren vasemmasta.Sitten tässä klikkaat sitä maisemakuvaa hymiöiden päältä niin tulee se [ img ]. Liität kuvan taas siitä oikeasta ja painat maisemakuvaa niin tulee [ / img ] ja kaikki ilman mitään välejä.
Nuo img jutut voi toki "käsinkin" laittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:Meillä meni reilun vuoden käytön jälkeen sälepohja paskaksi 2sta kohtaa. Uutta joutuu odottamaan 2vkoa, sillä siihen ei mene standardi 160cm sälepohja vain 162cm leveä. Sälepohja tällä hetkellä paikattuna jeesusteipillä..