C
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jipe:marketissa olen minäkin huomannut kaarituellisia imetysliivejä, en tosin itse ole käyttänyt, niin en tiedä, millaiset ovat käytössä. mutta ihan perushintaiset ainakin ovat. itse en voisi kuvitellakaan käyttäväni kaarituellisia imetysliivejä, varsinkin alussa jo pelkät kaarituettomat imetysliivit ovat tuskaa. mutta asiaan tietenkin vaikuttaa kovasti se, milä tahdilla maitoa alkaa nousta ja missä vaiheessa sen tulo tasottuu.
lindexiltä olen ostanut todella hyvät ja tukevat kaarituettomat liivit, joissa oli myös kunnon toppaukset. itsellä ärsyttää se, jos liiveistä paistaa liivinsuojat paidan läpi tai nännit kuultaa jokaiselle vastaan tulijalle. mutta nuo lindexin liivit on hyvät!
Alkuperäinen kirjoittaja malla:Imetysliiveissä ei suositella olevan kaaritukia, koska ne voivat painaa rintoja(maitotiehyitä) niin, että aiheuttavat maitotiehyttukoksia ja sitä myöten rintatulehduksia. Itse olen aina ennen käyttänyt ehdottomasti kaarituellisia liivejä, mutta nyt raskauden ja inetyksen aikana en ole niitä yhtään kaivannutKovasti itse tykästyin bravadon liiveihin, aivan ihania! Tässä linkki mistä voi tilata niitä Suomen hintoja edullisemmin ja aivan ilman toimituskuluja! http://www.nursingbra.co.uk/bravado.htm