Kukaan ostanut Bravado The Body silk seamless rintsikoita raskaus/imetysaikana? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä ostin, ja ovat tosi hyvät. Tosin niissä on minulle aavistuksen liian löysä ympärys, joten käytän sekä S-kokoa (jotka taas sitten pitkällä imetysvälillä ovat liian pienet) ja M-kokoa, jotka taas eivät ole tarpeeksi tukevat.

[QUOTE="Misty";25094361]Minä ostin, ja ovat tosi hyvät. Tosin niissä on minulle aavistuksen liian löysä ympärys, joten käytän sekä S-kokoa (jotka taas sitten pitkällä imetysvälillä ovat liian pienet) ja M-kokoa, jotka taas eivät ole tarpeeksi tukevat.[/QUOTE]Ok no tämä vastasikin seuraavaan kysymykseeni kun mietin ovatko tosi pieniä s-koot vai suurempia. Ostan sitten kun omat rintsikat käyvät pieneksi, niin paljon kehuttu noita. :) Mietin juuri sitä otanko s vai m-koon, nyt olisi xs tai s mutta myöhempänä raskausaikana tietysti suurempi (nyt vasta 6-7vk), nuo varmaan mitotettu juuri raskausajan/imetyksen muotoihin joten kootkin erilaiset. :D

Saa vinkata muita tosi hyviksi todettuja. :)
Ja nättejä odotus/imetysvaatteita niin laitan muistiin myöhemmälle ajalle. :D
Imetysvaatteet ovat usein kauhean näköisiä, mutta yhden oikeasti nätin mekon/paidan löysin.

Onneksi 2xtoppia päällekkäin ajaa saman asian. :D Raskausaikanakin pitkät neuleet ja tietynmalliset mekot onneksi menee... mutta silti olisi jotain raskaus/imetysvaatteita haalia kun ei aina samalta kaksitoppiselta haluisi kesähelteellä näyttää. :p

Yhteistyössä