?
...
Vieras
Nytkin tuli uus mainos jyskiltä, että tommonen vuodesohva maksaa 460 e. Halpaa on, mutta onko sitten jo vuoden päästä niin paskana koko sohva?
Ainakin oon ite aina aatellu, että on huonoja, mutta en minä kyllä tiiä...
Ainakin oon ite aina aatellu, että on huonoja, mutta en minä kyllä tiiä...