kellään jukka ailion sormusta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesämorsianko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kesämorsianko?

Vieras
kokemuksia kaipailen ailion sormuksista.. millainen hinta-laatusuhde? takuu? ja erityisesti viisikivisistä malleista kuvia, jos sellaisia, joita nettisivuilta ei löydy.. kiitos!

Mulla on, mutta ei vihkisormuksena. Oon saanu sen vuonna 1996, muistaakseni, joten en muista hintaa tms. (jotenkin on jääny semmonen muistikuva, et ois ollu jotain tonnin, vanhaa rahnaa siis..., voisiko olla?), muuten kuin että oli mun mielestä arvokas. Olin tosin silloin 16v. :p Sormuksessa on kultaa, valkokultaa ja kiviä. Hyvin on kestänyt, kaunis ja uudenveroinen on edelleen, vaikka oli päivittäisessä käytössä melkein kymmenen vuotta.

Tästä ei nyt kyllä tainnut olla sulle mitään hyötyä... :ashamed: :/ No, mutta minun mielestäni on tuo omani ainakin laadukas, eli varmaankin sitten on hyvä hinta-laatu-suhde. =)

kiitos linkistä, olen tuolla ahkerasti vieraillut kuolailemassa ;D ja juuri nuo kokemukset kestävyydestä kiinnostaa kovasti, kun joistain kotimaisista valmistajista on kuulunut huonoakin palautetta. kivien irtoilua yms. eli kaikki tieto on hyödyllistä! sormus on kuitenkin varsin kallis ostos ja tahtoisi sen olevan sitten myös hintansa väärti, kun vakaa aikomus on sitä mukana kantaa loppuelämä... ja kaikki kuvat sellaisista malleista, joita tuolla ailion sivuilla ei ole tällä hetkellä, kiinnostaa myös, kun niitä voi todennäköisesti tilata edelleen, vaikkei kuvat esillä olekaan

Mulla on! Mentiin naimisiin vuonna 2004. Hintaa en muista, mutta alle tonnin joka tapauksessa. Mulla on mallistosta 1277A valkokultaisena. Hyvin simppeli, yksi timantti. Sormus on kestänyt mainiosti ja Rakastan sitä edelleen. Niin ja miestänikin :whistle:

Mullakin on Ailion sormus, 1294 valkokultaisena kihlana. Hinta oli muistaakseni 530 e. Kyselin samanlaista 3:lla tai 5:llä kivellä vihkisormukseksi ja muistaakseni 3:lla kivellä maksaisi reilut 900 e ja viidellä n. 1300 e. Aika samoissa hinnoissa siis kuin muidenkin suomalaisten valmistajien vastaavat. Sormus on ihana ja rakas, ja suureksi pettymykseksi huomasin jonkun ajan käytön jälkeen, että timantti vähän liikkui!! Korjasivat sen kuitenkin Ailiolla takuuna ja selittivät että kun käsin tehdään niin välillä voi tällasta tapahtua: istutuksessa ei ole löyty timanttia tarpeeksi tiukkaan sillä siinä aina vaarana, että timantti halkeaa. Kyse oli siis inhimillisestä virheestä ja luotan edelleen Ailion laatuun. Vihkisormuskin kai tulee sieltä! =)

Yhteistyössä