Mitkä kolmepyöräiset yhdistelmät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Haluaisin kolmepyöräiset yhdistelmävaunut, mutta kenelläkään tutullani ei ole sellaisista kokemuksia. Kertokaahan siis hyviä ja huonoja kokemuksia eri merkeistä ja malleista. Erityisesti olen iskenyt silmäni Gessleinin f3:iin, niistä vain ei tunnu kauheasti tietoa löytyvän kuin saksaksi. Kiitos jo etukäteen!

Meillä on nyt kolmipyöräiset rattaat käytössä. Ovat tosi kiikkerät ja kaatuvat kun lapsi yrittää kiivetä niihin itse. Myös bussiin meno on hankalaa, kun rattaita saa ihan tosissaan tasapainottaa ettei ne kellahda kun nostaa bussin kyytiin. En voi suositella. Meillä oli ennen sisarusrattaat, ja nyt kun vanhempi ei enää tarvi rattaita vaihdoin pienempiin, mutta kolmipyöräiset on minusta tosi huonot.

[QUOTE="vieras";27996151]Meillä on nyt kolmipyöräiset rattaat käytössä. Ovat tosi kiikkerät ja kaatuvat kun lapsi yrittää kiivetä niihin itse. Myös bussiin meno on hankalaa, kun rattaita saa ihan tosissaan tasapainottaa ettei ne kellahda kun nostaa bussin kyytiin. En voi suositella. .[/QUOTE]

Samoihin ongelmiin olen itsekin törmännyt. Myytiin aika pian kolmipyöräiset pois.

Mieti miksi ei tuttavilla ole kokemuksia kolmipyöräisistä selitys on hyvinkin yksinkertainen. katsoppa lastentarvikeliikkeist niin vai muutamaa mallia on enää kolmipyöräisiä ja miksiköhän?
Komipyöräiset on oikeasti kiikkerät ja kellahtaa helposti. Miksi tuhlata rahansa täyteen paskaan kun siitä vielä varoitellaan.
Mutta kun olen päättänyt joo no se tiety riittää vaikka turvallisuus riski onkin olemassa.