kellään hyvää vinkkiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KAIPAILEVA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KAIPAILEVA

Vieras
mulla se melko yleinen bropleema...parisuhde mennyt tosi arkiseksi,minkä kyllä ymmärrän,niinhän se aina menee...mutta meillä on myös siinä sivussa toi seksikin unohtunut!! en oo uskaltanut aloitetta tehdä,torjunnan pelossa,kun meillä se on minä joka sitä seksiä tahtois,miestä ei vaan tunnu kiinnostavan..nyt jotain vinkkiä kehiin (rakkaat sisaret!!) ...miten voisin miestäni lähestyä niin,ettei pystyis vastustaa, :hug: mikähän tohon ukkoon tepsis,kun ei vaa viittis tokasta,et nyt sitä perkuleen seksiä,kiitos! ...kai nyt on olemassa jotain hiukka "pehmeimpiäkin! keinoja olemassa mistä mies tajuis,mitä ajan takaa,vai mitä??!! Erilaisia vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan!!! HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!! :flower: :heart: :flower: :heart:

Teet yllärit illalla. Oletta käymässä nukkumaan, niin passita mies ensin suihkuun, jos tarvii syyn niin keksi joku. Ja sitten kun hän tulee peiton alle niin vöngi miehesi alapään kohdalle ja ala härnäämään pureskelemalla penistä jne. ja lopuksi otat suihin! Näin meillä tekun miestä ei kiinnostanut ja mua olisi kiinnostanut. Ei kait sitä voi kukaan vastustaa... ;)

:wave: ONNISTI!!! =) =) =) LUIN VASTA NYT NÄITÄ VASTAUKSIA...EILEN EN VIELÄ OLLUT TEHNYT MITÄÄN,TULIN VAA SUIHKUSTA JA ISTAHDIN HETKEKS SOHVALLE..NIIN MIES "HYÖKKÄS KIMPPUU" KIVAA OLI,PITKÄSTÄ AIKAA!! :p MUTTA,KIITOS VINKISTÄ,KUITESKI!!! :flower:

Yhteistyössä