Kellään elisan mokkulaa? Helppiä kaivataan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mantelisuklaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mantelisuklaa

Vieras
Miten sen saa niin, että se menee automaattisesti nettiin, kun koneen avaa? Miksi se toimii mun puolella, mutta miehen puolella ei suostu toimimaan ( yritin ladata / asentaa sitä sinne ihan erikseenkin )? Saako siitä tehtyä mitään pikakuvaketta työpöydälle, josta se olis helpompi avata? Nyt joudun aina laittamaan mokkulan kiinni vasta, kun käyttis on ladannut itsensä. Jos laitan sen kiinni ennen koneen avaamista tai sen aikana, yhteyttä ei saa muodostettua, kun se ei "lataa" itseänsä ( siis koko "ohjelmaa" / avausikkunaa ) edes minnekään taustalle, josta sen sais klikattua auki. |O

Enpä tiijä ,mulla on elisan mokkula ja se on aina paikallaan ja ekaksi minun pitää odottaa että kaikki systeemit tulee näytölle kello ja päivämäärä ja sitten painasta kahdesti kuvakkeesta ja odottaa taas ,jos yhteys sallii muodostua.Tämä on liikkeessä asennettu,joten en osaa neuvoa sinua ,jospa täällä olis viisaampia hereillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
No ei kyllä mitään hajua.
Mulla on tollain "verkkoyhteydet"-kuvake työpöydällä, automaattisesti löytyy sieltä mokkulan yhteys.

No sepä se, kun en saa sitä mitenkään niin, että se löytys edes jostain verkkoyhteys kuvakkeen alta... :( Sekin helpottas hirveesti, jos sitä ei muka saa niin että lähtis automaattisesti yhteys päälle, kun klikkaa nettiin tai jotenkin muuten... Grrr... Vaikee tapaus!

meillä se mokkula on koko ajan koneessa kiinni ja yleensä yhdistyy automaattisesti kunhan on muistanut katkaista yhteyden ennen koneen sammutusta.

Meillä oli ainakin siinä ohjelmassa sellainen vaihtoehto että automaattinen yhteys tai manuaalinen yhteys.

Meillä muuten oli aluksi kauhean paljon ongelmia tuon kanssa ja sain soitella elisalle jatkuvasti, mut sit kun tekivät jotain päivityksiä alkoi toimimaan.

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
meillä se mokkula on koko ajan koneessa kiinni ja yleensä yhdistyy automaattisesti kunhan on muistanut katkaista yhteyden ennen koneen sammutusta.

Meillä oli ainakin siinä ohjelmassa sellainen vaihtoehto että automaattinen yhteys tai manuaalinen yhteys.

Meillä muuten oli aluksi kauhean paljon ongelmia tuon kanssa ja sain soitella elisalle jatkuvasti, mut sit kun tekivät jotain päivityksiä alkoi toimimaan.

Joo, mäkin löysin kyllä sieltä valikosta sen kohdan, että yhdistyisi automaattisesti, mutta eipäs vaan yhdisty. :( Täytyypi sitten varmaan maanantaina soitella sinne.

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:

Meilläkin pätkii jatkuvasti on yhteys poikki ,pitääpä minunkin soittaa sinne.Olen vain kuuliaisesti odottanut milloin yhteys pelaisi,kiitos vinkistä.

Meillä se löytyy oma tietokone kuvakkeen alta, mutta vain silloin kun se on koneessa kiinni.
Ja meillä tulee automaattisesti se valinta ikkuna näytölle (siis se etusivu ja siitä täytyy sit yhdistää), Mutta toimii pienellä viiveellä eli odottaa niin kauan et kone on latautunut ennen kuin avaa sen ikkunan.
Kannattaa varmaan soittaa sinne elisan tekniseen tukeen niin ne osaa auttaa sieltä.
Niitä elisankin mokkuloita on vissiin erilaisia. Meillä on tuollainen vodafone valkoinen mötikkä.