Kellään ei oo näin mustista miestä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi näitä miehiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi näitä miehiä

Vieras
Kellään ei oo näin mustista miestä :( Tai toivottavasti ei ainakaa olis....

Käytin yks ilta koiraa lenkillä ja viivyin kauemmin koska liityin yhen mummon ja koiran kans kimppaan vähäksi aikaa ja käytiin metsässä ja siellä meidän koirat leikki ja sai juosta vapaana....
Lähdin siitä sitten koirulin kanssa kotia kohti ku mies kaahaa autolla eteen, mitä ihmettä? Missäs vitussa sinä oot ollu? kysyy mies.... :( Sanoin että lenkillä koiran kanssa kuten ehkä jo kuvasta näkee ja meni vähän kauemmin aikaa, okei puoli tuntia kauemmin ku yleensä, niin no meni kauemmin ku tapasin yhen mummon koiran kanssa joka sitte houkutteli että käytäis yhdessä metsässä ja koirat vois sielä leikkiä ja tutustua toisiinsa....
Mikä nyt on ihan normaalia!!!
Mies oli suuttunut, kuulemma huolissaan ku mulla ei ollu puhelinta ja olin viipyny niin kauan ja ku oon raskaana että mitä jos oon kaatunut tai jotain se oli kuulemma miettinyt....mutta kuunnelkaapas tätä!!! :(
Seuraavana aamuna se kävi koiran kanssa samassa paikassa missä minä. Mies herätti minut näin aamulla, jaa-a, tapasinpas sen sun mummon tuolla lenkillä!!! Siellä siis tuli vastaan joku mies koiransa kanssa ja kun mieheni oli häneen törmännyt niin se mies koiransa kanssa oli sanonut siinä miehelleni että joo nämähän on vanhoja tuttuja ja tarkoitti sillä siis koiria että ne on tavannu enneki ja leikkineet!!! Niin mies tuli mulle huutamaan että olisin valehdellu ja ollu sen miehen kanssa illalla sielä lenkillä!!! Ymmärtääkö joku tätä sekavaa juttua? Se oli ihan raivona aamulla ku luuli minun valehdelleen..... voi prkl! :( Siis ihan uskomatonta! Suutuin kyllä niin pahasti, että kehtas :( Pyysi se anteeksi, niin lopulta ku mie sanoin että pyydä anteeks.....

ymmärrän huolen,jos kerran olet raskaana ja "myöhässä" normaalista aikataulusta..mutta HALOO..mä olen oppinut kavereiden koirien myötä,että aivan vieraat ihmiset tunnistaa koiran, mutta sit ne kyselee,että missäs se oikea omistaja on..eli koiraihmisille tulee elukoiden myötä myös omistajat tutuiksi..

mun mies ihan samanlainen :( en voinut kavereitakaan käydä tapaamassa, kun luuli et käyn muita miehiä pylsimässä.. Ja olin siis raskaana!! Pyysi kyllä aina anteeks, mutta sai aina välillä ihan ihme "kohtauksia"

no johan on outo mies. meillä tuommoinen käytös ei tulisi kuuloonkaan kummaltakaan puolelta.miehesi pitää saada itsetuntonsa kuriin, sillä muuten teidän yhteinen tulevaisuutenne on vaakalaudalla, sillä tuommoisesta käytöksestä ei ole siihen lyöntiin välttämättä pitkä matka.

ja toinen mikä ihmetyttää on se, että sinun piti vaatia anteeksipyyntöä, häh?!?siis miehen pitäisi osata pyytää anteeksi käytöstään ihan ilman pyyntöäkin!

eli nyt on vakavan keskustelun paikka.

Mulla olis näitä tarinoita vaikka kuinka paljon! aina jotenki vaan katon sormien läpi.... :( epäilee aina mennen tullen...
vaikka oon sanonut että jos vielä et luota tai jotain niin ei tästä tule mitään....

Mun ex-avomies oli sellainan, että kattoi kellosta ajan ku lähin kaupasta hakeen maitopurkkia ja katto uudelleen ajan ku olin kotona. Vaikka näytin kauppakuitin, että missä vaiheessa olin ollut kassalla maksamassa niin huutoa tuli, olin kuulemma ollut jo siinä ajassa toisen miehen kanssa.
Kävin siis juosten kaupassa ja olin sillä reissulla noin vartin.

Nuorena ja tyhmänä kuvittelin, että seurustelu on tosiaan tälläistä ja toinen voi todellakin vahtia mun tekemisiä näin paljon.
Mustasukkaista huutoa jatkui aikansa, myöhemmin alkoi tavaroiden hajottaminen, huonekalujen heittely parvekkeelta, valokuvien repiminen. Ja hieman myöhemmin hän alkoi lyödä, potkia ja paiskia mua. Sain keskenmenonkin (loppujen lopuksi voi sanoa, että onneksi)
Jossain vaiheessa sain "supervoimat" ja lähdin.

Myöhemmin selvisi syy miehen mustasukkaisuuteen...
Hänellä oli huono omatunto.
Kun hän oli muualla suomessa hetken töissä, tienaamassa rahaa kihlasormuksia varten, hän oli pluumatkalla junassa tutustunut johonkin tyttöön. Vessassa olivat ainakin pussailleet ja numeroitakin vaihtaneet. Kun hyppäsin loppumatkasta samaan junaan, minulle esiteltiin tämä tyttö ihan vain kaverina johon oli tutustunut junamatkan aikana. Tietysti silloin uskoin koko jutun.

Enää en hairahdu mustasukkaisiin tai väkivaltaisiin miehiin. Mutta valitettavasti huomaan toisinaan itse olevani mustis ihan tyhmistäkin jutuista ja inhoan sitä tunnetta :(
Nykyisellä ukolla vielä tapana olla kertomatta yhtään mitään yhtään mistään, joten jos haluaa tietää, mitä mies on touhannut päivän mittaan, niin se muistuttaa yleensä jossain vaiheessa kolmannen asteen kuulustelua. Tai toinen vaihtoehto on tyytyä "en oo tehny mitään erikoisempaa, kunhan ajellut ympäriinsä ja käyny kaffilla tuolla"-vastaukseen. Kun taas itselläni on tapana naismaiseen (?) tyyliin kertoa missä tai kenen luona olin kahvilla ja mitä hänelle kuului ja minkälaisen uuden ihanan maton hän oli ostanut anttilasta hintaan 19,90..... jne.
Yritän pitää mielessä, ett kultani ei ole juoruilija ja minä olen tälläinen höpöttäjä, joka selostaa ummet ja lammet. Ja yritän luottaa... Silti vielä nykyäänkin, jos ukkoni vähänkin osoittaa mustasukkaisuuden merkkejä, alan heti epäillä häntä.
Eikö nurinkurista :D

mun ex-mies oli kans sairalloisen mustis.kaupasta jos tulin autolla eri suunnasta kuin hän oletti, olin siis ilman muuta ollut vieraissa.töihin oli ihan sama,mitä päälleni pistin, niin hänen mielestään pukeuduin "tyrkysti", ja eka kysymys ennen töihin lähtöä lähes joka aamu oli, että kenes m*naa aiot tänään imee jne jne....se oli aivan sairasta, ja todellakin vuosien kuluessa vain paheni.huomasin että se ei parane eikä siitä muuksi muutu, ja kun se eteni tarpeeksi pahaksi (alkoi olla jo läheltä piti tilanteita,että käy käsiksi yms)otin vihdoin avioeron,ja päivääkään en ole katunut.Se syö ihmisen ajan mittaan henkisesti aivan paskaksi,joten en suosittele moiseen suhteeseen jäämään,ellet sitten halua menettää "itseäsi" . Kaikkea hyvää sulle ap kuitenkin,koita jaksaa miehes kanssa, jos niin olet päättänyt tehdä :)

Yhteistyössä