olin koiran kanssa lenkillä, illalla..siis että oli jo aika hämärää. no, käveltiin tuossa yhessä metsikössä joka on kuitenkin aika ison tien vieressä. sielä on sit sellanen pikku mökki/varastorakennus tai mikä nyt onkaan, sielä metsässä. koirahan tietysti käveli mun eellä, ja sit kun se pääsi sen mökki hörskän nurkan taa, ni se alko oikeen sellasella ison koiran murinalla ja matalalla haukulla haukkuun!!! hitto, mulla suunilleen k.uset tuli housuun ( sielä pimeässä metsässä vieläpä )!!! siinä oli kaks miestä siinä mökin portailla, joivat jotain termarista!!!
hittojako ne sielä mettikössä teki illalla pimeässä, kaffittelemassa?!?! äkkiä siittä sit puoli juoksua koiran kans kotiin (noin puoli tuoista kilometriä )..eikä mulla ollu etes kännykkää mukana..onneks oli kuitenki koirapilli jos olisivat sattuneet oleen jotain mörkö miehiä..
niin ja sit tänä aamuna äiti vielä soitti, että lehessä oli kuulemma ollu että täällä torniossa on joku raiskaaja liikkeellä!!! no arvakkaa uskallanko mä enää mihinkää lenkille lähtä?!!

niin ja sit tänä aamuna äiti vielä soitti, että lehessä oli kuulemma ollu että täällä torniossa on joku raiskaaja liikkeellä!!! no arvakkaa uskallanko mä enää mihinkää lenkille lähtä?!!