Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä olen tehny käärmeestä sapuskaa...
grillasin joskus kyyn![]()
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä olen tehny käärmeestä sapuskaa...
mun matoa et grillaa!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on ollut. Kasvatin itse hiiriä ja välillä myös ostin toisilta kasvattajilta.
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä olen tehny käärmeestä sapuskaa...
mun matoa et grillaa!!!!
Mikäs mato sulla on? Mii laik madoista, ja ihan lemmikkinä!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja miltski:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä olen tehny käärmeestä sapuskaa...
mun matoa et grillaa!!!!
![]()
pikkuherra on viljakäärme, ootas laitan kuvan..
http://www.aijaa.com/v.php?i=3245299.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja miltski:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä olen tehny käärmeestä sapuskaa...
mun matoa et grillaa!!!!
![]()
pikkuherra on viljakäärme, ootas laitan kuvan..
http://www.aijaa.com/v.php?i=3245299.jpg
Söpö veijari! Meidän Lunakin oli nuin pieni, kun tuli meille ja nyt jo 120 ja ympärysmittakin aika mahtava.
Ja tosta ruuasta vielä, että ne tosiaan on eläinkaupassa kalliita, varsinkin suhteessa noi pienet hiiret. Mut jos ostaa isomman satsin kerralla niin saa usein halvemmalla. Meidän Luna syö 1 tai korkeentaan 2 rottaa kuukaudessa, ja ne maksaa 7 euroa. Että ei se kuukaudes paljoo ota.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Luikero:Äijällä on aikamoinen käärme. Tänäkin iltana 100% luikertelee peiton alla etsien lämmintä pesää.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä olen tehny käärmeestä sapuskaa...
Alkuperäinen kirjoittaja kärmes:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä olen tehny käärmeestä sapuskaa...
Kas joku muukin! Itekin syönyt vuosia sitten ja oikeesti aika hyvää. Hiukka niinkuin kanaa, nam.
Alkuperäinen kirjoittaja Luikero:Äijällä on aikamoinen käärme. Tänäkin iltana 100% luikertelee peiton alla etsien lämmintä pesää.
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja kärmes:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä olen tehny käärmeestä sapuskaa...
Kas joku muukin! Itekin syönyt vuosia sitten ja oikeesti aika hyvää. Hiukka niinkuin kanaa, nam.
eikä läheskään niin rasvaista.