A
ap
Vieras
miten toimii siis? Onko kokeita samallalailla ja miten ne toteutetaan? entä muuten? kaikki tieto tervetullutta 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Nettilukion kurssilla ei ole erillisiä kokeita vaan jokaisella kurssilla on harjoitus tehtävät ja sitten arvioitavat tehtävät jotka ope arvioi ja niiden perusteella tulee kurssin numero.
Itse oon tykännyt koska voi omaan tahtiin opiskella....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Nettilukion kurssilla ei ole erillisiä kokeita vaan jokaisella kurssilla on harjoitus tehtävät ja sitten arvioitavat tehtävät jotka ope arvioi ja niiden perusteella tulee kurssin numero.
Itse oon tykännyt koska voi omaan tahtiin opiskella....
no entä miten nuo kielet? onko kaikkia ymmärtämis ja puhe juttuja? miten ne toteutuu? entä yo koe? ja saako sieltä siis samallalailla lakin ym?
ja kuin tarkkaan seuraavat paljonko teet koulujuttuja? onko englannin juttut vaikeita? ite tosi huono siinäniin kannattaako jättää hakematta?
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Minun sisko on opiskellu etälukiossa (liekö sama ko nettilukio ), niillä oli kurssin eka tunti aina koululla, sitte oli pari lähituntia ja koe. Lähitunneille pysty osallistuun netin kautta. Omaa motivaatiotahan siinä tarvinnee aika kovasti, että tullee kans opiskeltua tehokkaasti. Ylioppilaaksi tähtäsi mutta jätti lukion kesken ja alottaa ammattikoulussa kohta.
ei ole ihan sama koska nettilukiossa ei tarvitse olla kertaakaan paikalla koko opiskelun aikan