Kellä on tapaturmavakuutus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä on molemmilla tapaturmavakuutus mut nyt tuntuu et noita vakuutusmaksuja tulee niin paljon ja kokoajan ettei meinaa rahat riittää että pitäskö kuitenkin irtisanoa se. Miehellä on työajalla kyllä vakuutus töitten puolesta. Mitään ei ole ikinä sattunu mut sit tietysti sattuu jos ei sitä vakuutusta ole... Lasten vakuutuksia en halua lopettaa ja muut on pakollisia niinkun esim. auto.

meillä on autovakuutus (täyskasko), kotivakuutus (irtaimisto), lasten tapaturmavakuutus, harrastevakuutus miehelle ku harrastaa perhokalastusta...
muita ei oo...paitti mitä nyt työpaikka maksaa työajan vakuutuksen

Mulla ja miehellä on sekä tapaturma että henkivakuutukset (ja lapsilla tietysti myös) Kyllähän niitä oikeesti ottaa päähän maksella, mutta sitten jos ihan oikeesti kävis vaikka niin et halvaantuis ja joutuis sen vuoksi tekemään esim. isoja remontteja niin ne joutuis sitten itse maksamaan, samoin kaikki muut apuvälineet kuten esim. erikoisvarustellun auton ja kuntoutukset ym. Itse en kyllä alkais ensimmäisenä vakuutusmaksuista perheen kuluja karsimaan. Esim. lehtitilaukset lopettaisin ennemmin.

mulla, miehellä ja tytöllä on tapaturmavakuutukset, sairaskuluvakuutukset ja sit on esim.sellainen vakuutus, et jos tyttö vaikka naarmuttaa naapurin auton niin se vakuutus korvaa... ja sit on talo ja autotalli vakuutettu... noiden yhteissumma on vuodessa n. 600 euroa... neljässä erässä on lasku... eli ei niitä nyt niin tavattoman usein maksella...

sit noihin edellisiin on vielä kahden auton vakuutukset....

Yhteistyössä